Եթե ուսուցիչը դասի նպատակը ճիշտ չի ընտրել, հաստատ ոչ մի մեթոդ նրան օգնել չի կարող. Դպրոցի տնօրեն
Ուսուցման նոր մեթոդների կիրառման դեպքում պետք է հաշվի առնել նաև ազգային առանձնահատկությունները, պետք է աշխատել` համատեղելով ավանդականի հետ և կիրառելով այդ նոր մեթոդներն ըստ անհրաժեշտության: Նման կարծիքի է Եղեգնաձորի թիվ 2 հիմնական դպրոցի տնօրեն Անահիտ Սարգսյանը, ով օրերս ուսուցման նորագույն մեթոդների ներդրման լավագույն փորձի համար արժանացել է կրթության և գիտության նախարարության պատվոգրին:
«Մեր դպրոցը մոտ կեսդարյա պատմություն ունի, լավագույն ձեռքբերումները պահպանված են: Մեզ մոտ ավանդական մեթոդների կողքին կան նաև նորերը: Այս ընթացքում պարզ երևացել են արդյունքները և այդ նոր մեթոդները նպաստում են դասավանդման մակարդակի բարձրացմանը»,- Panorama.am-ի թղթակցի հետ զրույցում ասաց տնօրենը:
Դասավանդման մակարդակի առաջին չափանիշը, ինչպես նկատեց Անահիտ Սարգսյանը, աշակերտների հաջողություններն են. «Մեր աշակերտների 50 տոկոսը ընդունվել են բուհեր, նաև օլիմիպիադաներում են աչքի ընկել: Աչքի ընկած աշակերտների համար նույնիսկ կրթաթոշակներ ենք սահմանում»:
Նորագույն մեթոդների կրառման օղակներում առաջինը, տնօրենի բնորոշմամբ, աշակերտն է, որի համար կա նաև արտադպրոցական, արտադասարանական կրթություն, ինչն իրականացվում է խմբակների միջոցով` երգչախումբ, պարարվեստ, արևելյան մարզաձևեր, ֆուտբոլ և այլն: Կան նաև աշակերտներ, որոնք միջին կամ միջինից ցածր կարողությունների տեր են, և նրանք ընդգրկվում են դպրոցում գործող արհեստագործական խմբակներում:
Ըստ Անահիտ Սարգսյանի` լավ արդյունքների համար գործակցային ուսուցման պլան պետք է դրվի, աշակերտը ուսուցման պրոցեսում դառնա և՛ ուսուցանող, և՛ ուսուցանվող: «Այս համակարգում բոլորն են պատասխանատու, գիտեն, որ բոլորի հաջողությունից կախված է ուսուցման ամբողջ պրոցեսի արդյունքը: Ամենակարևորը` աշակերտը գիտակցվում է` ինքը միաժամանակ դասապրոցեսում և սովորելու է, և սովորեցնելու: Մոտ 35 աշակերտ ունեցող դպրոցները շատ են, ֆինանսական խնդիրներից ելնելով չեն կիսվում դասարանները, իսկ նման դեպքում ուսուցչակենտրոն մոտեցումը, հաստատ, հաջողության հասնել չի կարող: Դա պիտի զուգակցվի: Կարևոր է նաև խմբակային աշխատանքը»,- ասաց նա:
Դպրոցի տնօրենն անդրադարձավ նաև բազմակազմ դասարաններում ուսուցման մեթոդների ընտրությանը և նշեց, որ դրանց դեպքում անհատական մոտեցում պետք է կիրառվի, իհարկե, աշակերտներն էլի միասին պիտի աշխատեն. «Բայց ինչ էլ ուզում ես արա, բազմակազմ դասարանում բարձր արդյունք ապահովել հնարավոր չէ»:
Անահիտ Սարգսյանը խիստ կարևորում է դասի նպատակը և, ըստ նրա, եթե դասի նպատակը ճիշտ չի ընտրել ուսուցիչը, հաստատ ոչ մի մեթոդ նրան օգնել չի կարող: «Եթե դասի նպատակը հստակ չգիտես, դասարանում լինի 30 աշակերտ, թե` 3, արդյունքի հասնել չես կարող: Այ դրանից է կախված մեթոդի ընտրությունը: Ուսուցիչը պետք է առաջնորդվի չափորոշիչով: Այն պիտի դառնա ցանկացած ուսուցչի, ցանկացած մեթոդի գործիք: Այն դասաժամը, որը կառուցված չէ չափորոշչային պահանջի վրա, այլ դասագրքի, դասանյութի շուրջ, նման դասաժամն աղքատիկ է, անկախ մեթոդից: Հստակ պետք է իմացվի` որ երեխային ինչ մակարդակի է, ինչ առանցքային նորմատիվ գիտելիքներ են պահանջվում նրանից: Գիտելիքն ավելի կենդանի դարձնելու պահանջն է առաջ քաշվում, դրա համար պետք է առաջնորդվեն չափորոշիչային կրթությամբ»,- ասաց նա:
Եղեգնաձորի թիվ 2 հիմնական դպրոցի տնօրենը շեշտեց, որ ցանկացած ուսուցչի, տնօրենի համար կարևոր պետք է լինի, թե ինչ են սովորեցնում, ինչ է մնում սովորացրածից և ինչ արժեհամակարգով քաղաքացի են դաստիարակում:
Հավելենք, որ այս դպրոցն ունի 445 աշակերտ: Նաև ներառական կրթություն է իրականացվում, որի շրջանակներում 31 երեխաներ են սովորում:
Նախորդող.
«Հեշտ ձևն ենք ընտրում` գրատախտակ, կավիճ ». Բազմակազմ դասարաններում ուսուցման մեթոդների խնդիր կա
Բազմակազմ դպրոցների ուսուցիչներին ոչ մի ձեռնարկ, ոչ մի օգնություն դեռ չի տրվել. Մասնագետ