30 մլն դրամ տուգանք` «ԱրմենՏել» ընկերությանը
ՀՀ տնտեսական մրցակցության պետական պաշտպանության հանձնաժողովի այսօրվա նիստում քննվել են մի շարք քաղաքացիներից ստացված դիմում-բողոքները մի քանի խոշոր ընկերությունների նկատմամբ: Հանձնաժողովը ստացել է դժգոհություններ մասնավորապես «ԱրմենՏել», «Հայփոստ», «Հայաստանի էլեկտրական ցանցեր» (ՀԷՑ), «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունների գործունեության վերաբերյալ:
Մասնավորապես, «Ալիաս» ընկերությունը դիմում-բողոք է ներկայացրել Հանձնաժողով՝ տեղեկացնելով, որ իրենց ընկերության աշխատակիցները օգտվել են «ԱրմենՏելի» «Էքսկլյուզիվ բիզնես» սակագնային փաթեթից: Ըստ «Արմենտելի» ինտերնետային կայքում տեղադրված տեղեկատվության, այս սակագնային փաթեթով ինտերնետի 1ՄԲ-ի արժեքը 49 դրամ է: Այսպես նշված է նաև տեղեկատվական բուկլետների վրա:
«Ալիաս» ընկերության աշխատակիցները օգտվել են այս սակագնային փաթեթից՝ վստահ լինելով, որ սակագինը կազմելու է 49 դրամ: Սակայն որոշ ժամանակ հետո պարզվել է, որ իրենցից գանձվել է մեկ ՄԲ-ի համար ոչ թե 49 դրամ, այլ 90 դրամ: Ըստ «ԱրմենՏելի» բացատրությունների, սպառողները վճարել են ավելի բարձր սակագին, քանի որ նրանց նկատմամբ կիրառվել է «Ինտերնետ բոլորի համար» սակագնային փաթեթը, որի 1ՄԲ-ը արժե 90դրամ, իսկ «Էքսլյուզիվ բիզնես» փաթեթի համար այդ սակագինը չի կիրառվել, քանի որ դրա համար սպառողները պետք է հատուկ կարգավորումներ իրականացնեն:
Հանձնաժողովի ուսումնասիրությունները ցույց են տվել, որ «ԱրմենՏելը» մոլորեցրել է սպառողներին, քանի որ նրանց չի տեղեկացրել երկու սակագնային փաթեթների տարբերության մասին: Սպառողներն էլ օգտվել են այն փաթեթից, որի գինը ավելի էժան է եղել, սակայն հետագայում նրանցից գանձվել է անհամեմատ բարձր գին:
Ինչպես նշեց ՏՄՊՊՀ նախագահ Արտակ Շաբոյանը, «ԱրմենՏելի» վարքագիծը անբարեխիղճ մրցակցության դրսևորում է, ինչի համար որոշվում է ընկերության հանդեպ կիրառել տուգանք՝ 30 մլն դրամի չափով: «Կոչ եմ անում այն քաղաքացիներին, ովքեր այս գործունեության ընթացքում խաբվել են, մեկ անգամ ևս ուշադրություն դարձնեն իրենց վճարումներին, և եթե տեսնեն, որ խաբվել են, մոլորվել են , ապա դատական կարգով վնասների փոխհատուցում պահանջեն «ԱրմենՏել» ընկերությունից»,- նշեց Ա.Շաբոյանը:
Հանձնաժողովի նիստում քննվեց նաև Երևան քաղաքի բնակիչ՝ Աշոտ Ոսկանյանից դիմում-բողոքը: Նա դիմել է «ՀԷՑ»-ին՝ նշելով, որ իր բնակարանը զրկված է էլեկտրաէներգիայից և խնդրել է իր հետ կնքել մատակարարման պայմանագիր: Ընկերությունը պատասխան գրությունում նշել է, որ բնակիչը տևական ժամանակ օգտվել է մեկ այլ քաղաքացու անվամբ գրանցված բաժանորդային քարտից, որի պարտքը կազմում է 645 հազար դրամ և միայն այդ պարտքը մարելուց հետո նրա հետ կկնքվի պայմանագիր:
Բնակչի փաստաբանը դիմել է ՏՄՊՊՀ-ին՝ «ՀԷՑ»-ին գերիշխող դիրքի չարաշահման համար պատասխանատվության ենթարկելու նպատակով, ինչի հետ կապված հարուցվել է վարույթ: Վարույթի շրջանակներում ընկերությունը Հանձնաժողովին տեղեկացրել է, որ, իբրև բնակիչը ժամանակին չի ներկայացրել պահանջվող փաստաթղթերը, ինչի հետևանքով էլ նրա հետ չի կնքվել պայմանագիր: Պարզվել է, որ բնակիչը «ՀԷՑ»-ի հանդեպ չունի որևէ պարտավորություն և էլեկտրամատակարարում ստանալու համար պատշաճ կերպով դիմում է ներկայացրել՝ կցելով նաև անհրաժեշտ փաստաթղթերը: Սակայն «ՀԷՑ»-ը պահանջել է ներկայացնել նաև տարածքի նկատմամբ իրավունքները հավաստող փաստաթուղթ, ինչի առկայությունը պարտադիր չի եղել:
ՏՄՊՊՀ վարույթի ընթացքում վերոնշյալ խնդիրը լուծվել է, ընկերության և բնակչի միջև կնքվել է պայմանագիր և վերջինը հնարավորություն է ստացել սպառել էլեկտրաէներգիա: ՏՄՊՊՀ դիտարկմամբ, ընկերությունը անհիմն կերպով է մերժել բնակչի դիմումը, ինչի հետևանքով վերջինը տևական ժամանակ հնարավորություն չի ունեցել օգտվել «ՀԷՑ»-ի ծառայություններից:
Լրահոս
Տեսանյութեր
Թալանում ու թալանում են , խաբելով, ստով ո՞ւմ փորն է կշտանում. Քաղաքացիները՝ թանկացումների մասին