Ֆրանսիական համալսարանի ուսանող. Տիրող իրավիճակը լավագույնս բնորոշվում է «խաշած գորտի սինդրոմով»
Ֆրանսիական համալսարանի ուսանող Սոկրատ Մխիթարյանն այսօր հանդես է եկել հայտարարությամբ բուհում տիրող իրավիճակի կապակցությամբ: «Հաշվի առնելով Ֆրանսիական համալսարանի ներկայիս ճգնաժամը , ինչպես նաև այն հանգամանքը, որ տարիներ շարունակ եղել եմ այդ համալսարանի լավագույն ուսանողներից և վարել ակտիվ հասարակական կյանք, ցանկանում եմ որոշակի պարզաբանումներ տալ և մատնանշել ելքի ուղիներ»,-հայտարարությամբ հանդես գալն այսպես է պարզաբանում ուսանողը:
«Համակարգային խնդիրներ: Համալսարանում տիրող իրավիճակը լավագույնս բնորոշվում է կառավարման ոլորտում հայտնի «Խաշած գորտի սինդրոմով», (syndrome de Grenouille ébouillantée). Երբ գորտը դնում են կաթսայի մեջ և ջուրը աստիճանաբար տաքացնում, գորտը չի նկատում ջրի տաքանալն ու վերջում սատկում է: Իսկ ահա երբ գորտին նետում են տաք ջրի մեջ, նա միանգամից զգում է ջրի ջերմաստիճանը և իսկույն ցատկում կաթսայից: Ցավոք մեր համալսարանի աշխատակիցները, հանդիսանալով աստիճանաբար վատթարացող համակարգի մի օղակ, չեն նկատում այդ համակարգի աստիճանական վատթարացումը: Համակարգում վերացել են այն կառույցները, օրինակ գիտխորհուրդը, որոնք կարող էին սթափեցնող լծակի դեր խաղալ և շտկել իրավիճակը:
Համալսարանի հստակ մոդելի բացակայություն : Կարծում եմ Ֆրանսիական Համալսարանը ցավոք չունի այն հստակ «բիզնես» մոդելը, որով պետք է դիրքավորվի շուկայում և ապահովի իր զարգացումը: Արդյունքում համալսարանն առաջնորդվում է ինտուիտիվ կառավարման մեթոդով, առանց հստակ ռազմավարության մշակման և դրա իրականացման: Արդյո±ք անհրաժեշտ էր ագրեսիվ տրամադրվել ուսանողների բիզնես նախաձեռնությունների դեմ և ցանկացած գնով փորձել խոչընդոտել դրանք: Ավելի խելամիտ չէ±ր լինի սատարել այդ խմբին հաջողության հասնելու գործում: Արդյո±ք ներկայիս վարչակազմը չի գիտակցում, որ համալսարանին հաջողություն և պատիվ բերողը նրա շրջանավարտներն են: Կրթօջախի ուսանողի հաջողությունը նաև կրթօջախինն է, և այս համատեքստում կարծում եմ , որ Համալսարանի դիրքորոշումը ,մեղմ ասած, ճիշտ չէ և փոքր-ինչ հեռատես լինելու պարագայում նույնիսկ հակասում է նրա իսկ շահերին: Ինտուիտիվ կառավարման արգասիք է նաև այն խնդիրների առաջացումը, որոնք հստակ նշված էին դասախոսների և տիկին Բախշյանի նամակներում:
Իրավիճակից ելք: Ոչ ոքի համար գաղտնիք չէ , որ Ֆրանսիական համալսարանի որոշ ուսանողներ, համալսարանն ավարտելով , սկսում են դասավանդել այդ բուհում: Այսպիսով կարելի է ասել ՀՖՀՀ-ն օգտագործում է իր իսկ ռեսուրսները: Իսկ ինչու± այդ նույն բուհը չի կարող օգտագործել իր ուսանողների գիտելիքները կառավարման համակարգը բարելավելու համար, ինչու± այդ բուհը Գյուղինստիտուտի դիպլոմ ունեցողին անհամեմատ բարձր է դասում , քան իր իսկ շրջանավարտներին , ովքեր Եվրոպայում, ԱՄՆ-ում բազում հաջողությունների են հասել: Ինչու± երբեք չեն հարցնում այն շրջանավարտների կարծիքը, որոնք եվրոպական երկրներների կառավարությունների կազմում են աշխատում: Միթե± Ֆրանսիական Համալսարանը Նավոյաններն են, կամ ֆրանսիացի ռեկտորները:Ո’չ, Ֆրանսիական Համալսարանը իր ուսանողներն են, շրջանավարտները , բոլոր նրանք, ովքեր ամբողջ կյանքում կրելու են այդ համալսարանի արժեքները և ուսանող լինելու կոչումը:
Այսօր մենք պայքարում ենք մի համալսարանի համար, որ տեսել ենք, սիրել ,և որը հիմա ցավոք այնպիսին չէ, ինչպիսին ճանաչել ենք: Սակայն քանի դեռ ջուրը չի եռացել և գորտերն էլ դեռ չեն սատկել , հնարավոր է փրկել այդ համալսարանը :
Հաշվի առնելով վերոգրյալը` ես, որպես Ֆրանսիական համալսարանի շրջանավարտ, պ. Նավոյանին հրավիրում եմ հրապարակային բանավեճի` քննարկելու համալսարանի խնդիրները և իրավիճակից ելքի ուղիներ գտնելու հնարավորությունները:
Պ. Նավոյան, հուսով եմ բավականաչափ քաջություն և կամք կունենաք ինձ հետ բանավիճելու , ապացուցելու , որ Դուք իսկապես նորարար ու բանիմաց մանկավարժ եք և Ձեր ընտրած ռազմավարությունը կապահովի համալսարանի հետագա առաջընթացը : Ձեզ հնարավորություն եմ տալիս դրսևորելու ձեր բարձր մասնագիտական որակները և մեկընդմիշտ վերջ դնելու այս պատմությանը»,-ասված է նրա պարզաբանման մեջ:
Լրահոս
Տեսանյութեր
Առնվազն երկու կողմ կա, ովքեր չէին ցանկանա, որ ԵԱՏՄ նիստը Հայաստանում անցկացվեր. Արթուր Խաչատրյան