Կրթության նպատակի և բովանդակության հիմնահարցը և դրա լուծման հնարավոր ուղիները

Հեղինակ` Մովսես Դեմիրճյան

Հայտնի է, որ փոքր ազգերն ու պետությունները էլ ավելի մեծ ուշադրություն պետք է դարձնեն այն սակավաթիվ ռեսուրսներին, որ ունեն, որպեսզի կարողանան ապահովել պետության ու հասարակության նորմալ ձևավորումն ու զարգացումը: Այդ ռեսուրսների շարքում մշտապես կարևորագույնն է եղել և մնում ինտելեկտը, որի զարգացման հիմնական միջոցներից է կրությունը: Այդ պատճառով են կրթական հիմնախնդիրները խիստ կարևոր հայ հասարակության համար:
Մինչդեռ ժամանակակից պայմաններում ակնհայտ է կրթական համակարգի ճգնաժամը և կրթության ու գիտության` որպես սոցիալական ինստիտուտների, դերի կտրուկ նվազումը: Կրթական ճգնաժամի պատճառները հասկանալու համար պետք է նախ հասկանալ այն պայմանները, որոնցում հնարավոր դարձավ այդ ճգնաժամը, որից հետո միայն հնարավոր կլինի ցույց տալ կրթական համակարգի բարելավման ուղիները և միջոցները:

Կրթական համակարգի այսօրվա ճգնաժամի հիմնական պատճառներն են`
1. միջնակարգ և բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների միջև կապի բացակայությունը, ինչը դրսևորվում է միջնակարգ և բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների կրթական ծրագրերի միջև տրամաբանական և բովանդակային կապի բացակայության, կրթական ավանդույթների բացակայության, մասնագիտության ընտրության հարցում դպրոցի անգործության մեջ:
2. միջին մասնագիտական կրթություն տվող ուսումնական հաստատությունների անբավարար քանակը Հայաստանում, այն դեպքում, որ աշխատաշուկայում միջին մասնագիտական կրություն ունեցողի և բարձրագույն կրություն ունեցողի պահանջարկը գերակայում է հօգուտ միջին մասնագիտականի, ինչը նշանակում է, որ միջին մասնագիտական կրթություն ունեցողն ավելի շուտ կգտնի իր մասնագիտական հմտություններին համապատասխան աշխատանք, քան բարձրագույն կրթություն ունեցողը: Մինչդեռ Հայաստանում տարեկան հազարավոր մարդիկ ստանում են բարձրագույն կրթության վկայական, բայց աշխատում ոչ իրենց, այն միջին մասնագիտական կրթություն պահանջող աշխատատեղում, ինչից ստացվում է թյուր կարծիք այն մասին, որ Հայաստանում ԲՈՒՀ ավարտող մարդը մասնագիտական աշխատանք չի կարող գտնի: Իհարկե կարող է, պարզապես բոլոր հասարակություններում ավելի շատ պահանջարկ ունեն միջին մասնագիտական գիտելիքներ ու հմտություններ ունեցող մարդիկ:
3. բարձրագույն կրություն նկատմամբ կարծրատիպային վերաբերմունքը, բարձրագույն կրթություն ոչ ադեկվատ արժևորումը, դիպլոմի ֆետիշացումը, ինչը հասարակության մեջ ստեղծում է գիտության ու կրթության անառողջ ընկալումներ, ինչպիսիք են, օրինակ, մեզանում տարածված հետևյալ արտահայտություններըª ՙիմ երեխան ումի±ց է վատ, որ դիպլոմ չունենա՚, ՙիմ երեխան այսինչ ինստիտուտն է գնում՚ /ոչ թե այսինչ մասնագիտությունն է ստանում, այլ ընդամենը այսինչ ԲՈՒՀ-ն է հաճախում/, ՙթող ավարտի, հետո կմտածենքª ինչով է զբաղվելու՚ և այլն:
4. կրթության բովանդակության ու նպատակի մասին ընդհանուր պատկերացումների, դիրքորոշումների բացակայությունը ինչպես անհատական, այնպես էլ հասարակական ու պետական մակարդակներում: Ժամանակակից հայ հասարակությունը և պետությունը չունեն հստակ դիրքորոշում այն հարցերում, թե ինչ են սովորում աշակերտներն ու ուսանողները /բովանդակային ասպեկտ/ և ինչի համար են սովորում /նպատակային ասպեկտ/: Կրթական համակարգի ամենակարևոր բաղադրիչներն են կրության բովանդակությունն ու նպատակը:

Այս վերջին հանգամանքի վրա հարկ է կանգ առնել առավել մանրամասն, որովհետև այն հայեցակարգային խնդիր է և ֆունդամենտալ նշանակություն ունի կրթական բնագավառի հետագա փոխակերպումների համար: Կրթության էութենական, խորքային նպատակի և բովանդակության իմաստավորումը եղել և մշտապես մնում է կրթական գործընթացների գլխավոր բաղադրիչն ու ժամանակի օբյեկտիվ պահանջը: Ներկայումս Հայաստանի կրթական համակարգը ևս կանգնած է այդ իմաստավորման անհրաժեշտության առջև, բայց միաժամանակ անկախ չէ ներքին ու արտաքին գործոնների ազդեցությունից, որոնց առկույությունը կարծես թե անհնարին է դարձնում ժամանակի հրամայական հանդիսացող այդ իմաստավորումը:
Ահավասիք, ՀՀ կրթական համակարգը այժմ կրում է երկու համակարգերի ազդեցություն` իներցիայով շարունակվող կրթական խորհրդային ավանդույթներ և ժամանակակից արևմտյան կրթական տեխնոլոգիաներ: Անհասկանալի է` ու՞ր մնաց հայ հասարակության ու պետության շահը կրթական բնագավառում ձևավորվող մասնագետների, որոնք պետության ապագա կադրերն են, մարդկանց հետագա զբաղվածության, Հայաստանում գիտության զարգացման և նմանատիպ այլ հարցերում: Քանի դեռ մենք չենք պատասխանել այն հարցին, թե ինչ են սովորում աշակերտներն ու ուսանողները Հայաստանում և ինչի համար են սովորում, կրթական համակարգը չի համապատասխանելու պետության ու հասարակության շահերին ու նպատակներին, իսկ կադրերը չեն ունենալու համապատասխան գիտելիքներ հասարակության առջև ծառացող հարցերը քննարկելու և լուծումներ առաջարկելու համար:

Կրթության նպատակն ու բովանդակությունը, միևնույն ժամանակ, ինքնաբավ երևույթներ չեն և միշտ կապված են տվյալ սոցիումի նյութական և հոգևոր պահանջմունքների բավարարման հետ: Այս տեսակետից անհեռանկար է որևէ երկրի կրթական համակարգի մեխանիկական կրկնօրինակումն առանց համապատասխան սոցիալակ հարաբերությունների հիմքի, քանի որ այդ դեպքում կրթական գործընթացները կտրվում են իրականությունից` մարդկանց իրական պահանջմունքները բավարարելու կարողությունից, և դառնում ինքնանպատակ:

Ահավասիք, կրթության ընդհանուր նպատակներն են`
1. անհատի զարգացումը, նրա անձնային ունակությունների բացահայտումը, որոնք անհրաժեշտ են նրան և հասարակությանը,
2. մասնագետի ձևավորումը` մարդ, որը կարող է տեսնել և ձևակերպել իր բնագավառի հիմնախնդիրներն ու առաջարկել դրանց լուծան իրատեսական տարբերկաներ,
3. կրթական հաստատություններից դուրս արդյունավետ ինքնակրթության ապահովումը:
Ակնհայտ է, որ կրթության նպատակներն իրականանալի կլինեն այն երկրում, որտեղ կա ձևավորված սոցիալական պահանջ վերընշվածի` անհատի զարգացման, մասնագետի ձևավորման և ինքնակրթության նկատմամբ: Այլ դեպքերում կրթական նպատակները մնում են անիրականանալի, ինչը վկայում է կրթության որպես սոցիալական ինստիտուտի ճգնաժամի մասին, երբ սոցիալական ինստիտուտը կա միայն կառուցվածքային իմաստով /դպրոց, ուսումնարան, ԲՈՒՀ, ակադեմիա և այլն/, բայց չկա ֆունկցիոնալ իմաստով: Այս իրավիճակը կոչվում է ինստիտուցիոնալ ճգնաժամ:
Իր հերթին, կրթության բովանդակությունը կազմում եմ`
1. բնության և հասարակության մասին գիտելիքների և ինտելեկտուալ ու պրակտիկ հմտությունների ու կարողությունների համակարգը,
2. հիմնախնդիրների լուծման ուղիների որոնման ստեղծագործական աշխատանքները,
3. մարդու գործունեության տեսակների, օբյեկտների և նպատակների նկատմամբ արժեքային դիրքորոշումը:

Ակնհայտ է, որ կրթությունը մարդուն մասնագիտական գիտելիքներով զինելու հետ միաժամանակ կարող է տալ կարևորագույն` աշխարհայացքային կողմնորոշումներ: Կարող է, բայց միշտ չէ, որ տալիս է: Օրինակ, համաշխարհային ժամանակակից քաղաքակրթությունը կուտակել է հսկայական պաշատ գիտական-տեսական իմացության բնագավառում, ինչը, սակայն, չունի իր համարժեք արտացոլումը հումանիստական-բարոյական և աշխարհայացքային կողմնորոշումներում: Պատահական չէ, որ խոսվում է ներկայի` որպես Նոր Միջնադարի մասին:

Հայաստանի կրթական հիմնախնդիրները, բացի վերընշված նպատակի և բովանդակության չիմաստավորված լինելու հանգամանքից, առնչվում են աշխարհայացքային որոշ յուրահատկությունների հետ, որոնք բնորոշ են հայ հասարակությանը: Բանը նրանումն է, որ, օրինակ, Հայաստանում քաղաքացիական հասարակություն կառուցելու ճանապարհին ուշադրությունից բաց է թողնվել կարևոր մի հանգամանք, այն է` եթե քաղաքացիական հասարակության /և հասարակության առհասարակ/ հիմքը քաղաքացին է` մարդ, որն օժտված է որոշակի իրավունքներով ու պարտականություններով և որի հարաբերությունները հասարակության մյուս անդամների ու պետական կառույցների հետ սահմանված են օրենքով, ապա հայ հասարակության հիմքում ոչ թե քաղաքացին է /մարդու հասարակական-քաղաքական տիպը/, այլ հայը /պատմա-մշակութային տիպը/: Վերջինս այս պահին հետաքրքրում է կրթական գործընթացների հետ իր աշխարհայացքային առանձնահատկությունների առնչությամբ:
Լինելով մշակութային էակ, հայ մարդն ավելի շատ աշխարհայացքի կրող է, քան գիտելիքի: Սրանում հսկայական դեր ունի նաև աշխարհայացքի այն տեսակը, որը տիպական է հայի համար` առօրեական-կենցաղային աշխարհայացքը` աշխարհն ու դրանում տեղի ունեցող երևույթների համապատասխան արժևորմամբ: Կրթությունն ու գիտությունը հիմնվում են տեսական մտածողության /աշխարհայացքի/ վրա, մինչդեռ առօրեական-կենցաղային մտածողությունը սնվում է առօրյայից: Կրթության խնդիր հանդիսացող առօրեական մտածողության հաղթահարումը հօգուտ տեսականի և առօրեական լեզվի հաղթահարումը հօգուտ գիտականի Հայաստանի պայմաններում մնում են չլուծված և, փաստորեն, խնդիրը ոչ այնքան աշակերտների և ուսանողների սովորել չցանկանալու կամ չկարողանալու մեջ է, որքան կյանքում տեսական գիտելիքի տեղի ու դերի մասին պատկերացումների բացակայության, գիտելիքի հումանիստական-բարոյական բովանդակության անտեղյակ լինելու մեջ:
Անշուշտ, սա արդեն աշխարհայացքային խնդիր է, որը լուծումը պահանջում է նույնքան աշխարհայացքային մոտեցում: Միայն կենցաղային մտածողությանը հրաժեշտ տված հասարակությունները կարող են զարգացնել կրթություն և գիտություն` ձևակերպելով տեսական-մեթոդաբանական սկզբունքներ և օգտվելով մարդկության կուտակած տեսական ժառանգությունից:

Այսպիսով, կրթության նպատակի և բովանդակության հիմնախնդիրը կրթական համակարգի ֆունդամենտալ հարցերից է, որի լուծումը պայմանավորված է, մի կողմից, սոցիալական պահանջով /որի բացակայության դեպքում հիմնախնդիրը անտեսվում է, իսկ կրթական գործընթացները, կորցնելով իրենց նպատակն ու բովանդակությունը, սկսում են իրականացնել այլ` որպես կանոն տնտեսական, քաղաքական ու ազգային-մշակութային ոլորտների նպատակներ/, մյուս կողմից` մարդկային տվյալ հանրույթում /ժողովուրդ, ազգ, հասարակություն և այլ/ առավել տարածված աշխարհայացքային կողմնորոշիչներով: Հիմնախնդրի լուծման ընդհանուր-մեթոդաբանական մոտեցումը պետք է ամեն դեպքում չհակասի աշխարհիկ կրթության և տեսական գիտելիքի գերակայության սկզբունքներին:

Կրթական համակարգում վերջին տարիներին ընթացող լայնածավալ  «բարեփոխումները» էլ ավելի խորացրին կրթության ինստիտուցիոնալ ճգնաժամը: Պատճառներից մեկն այն է, որ կատարվող փոփոխությունները վերաբերում են միայն կրթական համակարգի ձևին /անվանը, գիտելիքների ստուգման ու գնահատման ձևերին/, այլ ոչ թե ծրագրերի բովանդակային մասին: Մյուս, առավել հիմնարար պատճառն է կրթության նպատակի և բովանդակության վերաբերյալ սկզբունքային մոտեցման բացակայությունը կամ չարտահայտվելը կրթական համակարգում: Որքանով որ ճգնաժամը համակարգային է, նույնքան համակարգային պետք է լինի նաև լուծումը, այն է` կրթական համակարգի քննադատական վերանայում, կրթության նպատակի ու բովանդակության մասին դիրքորոշումների մշակում և գիտելիքների ստուգման ու գնահատման սկզբունքների փոփոխություն:



Աղբյուր` Panorama.am
Share |
Տեքստում սխալ կամ վրիպակ նկատելու դեպքում, ուղարկեք խմբագրին հաղորդագրություն` նշելով տվյալ սխալը, այնուհետև սեղմելով Ctrl-Enter:

Լրահոս

20:34
Մեդվեդևը չի բացառել ՆԱՏՕ-ի ռազմակայանների վրա հարձակումների հնարավորությունը
ՌԴ Անվտանգության խորհրդի ղեկավարի տեղակալ Դմիտրի Մեդվեդևը, խոսելով ՆԱՏՕ-ի ռազմակայանների վրա հարձակումների հնարավորության մասին, ասել է, որ...
Աղբյուր` Panorama.am
20:21
Վաղը Երևանի տրանսպորտը կաշխատի մինչև ժամը 01։00-ն
«Նոա» ֆուտբոլային ակումբի ֆեյսբուքյան էջում գրված է․ «Նոա»-«Վիկինգուր» խաղն ՈւԵՖԱ-ի կողմից նշանակվել է...
Աղբյուր` Panorama.am
20:11
SMS-ով կառավարվող երկիր կամ կատարյան ֆիասկո․ Լիլիթ Գալստյան
 «Հայաստան» խմբակցության պատգամավորնոր Լիլիթ Գալստյանը գրում է․ «SMS-ով ԿԱՌԱՎԱՐՎՈՂ ԵՐԿԻՐ կամ ԿԱՏԱՐՅԱԼ ՖԻԱՍԿՈ...
Աղբյուր` Panorama.am
19:57
Լարսը փակ է
Եղանակային պայմանների վատթարացմամբ պայմանավորված՝ Վրաստանի ՆԳՆ ԱԻ դեպարտամենտից և ՌԴ ԱԻՆ Հյուսիսային Օսիայի ճգնաժամային կառավարման կենտրոնից...
Աղբյուր` Panorama.am
19:41
Առանց ՌԴ համաձայնության արգելվում է ռուսական զինտեխնիկայի վերաարտահանումը 3-րդ երկիր. Զախարովա
«Իսկապես ծանոթացել ենք այդ ուղերձներին: Այդ առնչությամբ ցանկանում ենք հիշեցնել 1995 թվականի հոկտեմբերի 30-ի ռազմատեխնիկական...
Աղբյուր` Panorama.am
19:29
Արթիկի տարածաշրջանի ավտոճանապարհները և Զառ-Սևաբերդ ավտոճանապարհը դժվարանցանելի են
Փրկարար ծառայությունը տեղեկացնում է, որ ՀՀ տարածքում կան փակ և դժվարանցանելի ավտոճանապարհներ: «Փակ է Արագածոտնի մարզում...
Աղբյուր` Panorama.am
19:22
Մենք սպասում ենք պատասխանի․ Զախարովան՝ Կապանում ՌԴ հյուպատոսության բացման մասին
Ե՞րբ է բացվելու Սյունիքի մարզի Կապան քաղաքում  ՌԴ հյուպատոսությունը, ՌԴ ԱԳ նախարարության ներկայացուցիչ Մարիա Զախարովան պատասխանեց․...
Աղբյուր` Panorama.am
19:01
Առաջին ձյունը՝ Երևանում. անանցանելի փողոցներ ու մայթեր չկան
Նոյեմբերի 26-ի լույս 27-ի գիշերվանից մայրաքաղաքի բարձրադիր վարչական շրջաններում սկսված ձյան տեղումներին զուգահեռ գործի է դրվել «Երևանի...
Աղբյուր` Panorama.am
18:49
ԶՈՒ-երում նոր նշանակումներ են եղել
Հիմք ընդունելով ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի առաջարկությունները` ՀՀ նախագահ Վահագն Խաչատուրյանը ստորագրել է հրամանագրեր, որոնց համաձայն՝...
Աղբյուր` Panorama.am
18:44
Կորեայի ձորում տեղի է ունեցել ՃՏՊ՝ հրդեհի բռնկմամբ, կա տուժած
Նոյեմբերիի 27-ին, ժամը 09:03-ին Ճգնաժամային կառավարման ազգային կենտրոն ահազանգ է ստացվել, որ Կորեայի ձորում տեղի է ունեցել ՃՏՊ՝ հրդեհի բռնկմամբ,...
Աղբյուր` Panorama.am
18:25
96մլն. ՀՀ դրամի համակարգչային հափշտակության վարույթով, մեկ մեղադրյալի մասով, նախաքննությունն ավարտվել է
ՀՀ քննչական կոմիտեի ՀԿԳ քննության գլխավոր վարչության կիբեռհանցագործությունների և բարձր տեխնոլոգիաների ոլորտում կատարված հանցագործությունների...
Աղբյուր` Panorama.am
18:14
Եթե կա իսլամ, թուրք, քուրդ, արաբ, ուրեմն կա Թուրքիա. Էրդողանի նոր բանաձևը
Թուրքական մամուլում տեղ գտած հրապարակումների համաձայն՝  Թուրքիայի նախագահ Ռեջեփ Թայիփ Էրդողանն ընդգծել է իսլամի կենտրոնական դերը Թուրքիայի...
Աղբյուր` Panorama.am
17:52
Գյումրու ընտրություններին ընդառաջ՝ Նազելի Բաղդասարյանն արձակուրդ է գնում
Նիկոլ Փաշինյանի մամուլի քարտուղար Նազելի Բաղդասարյանը նոյեմբերի 28-ից մինչև  դեկտեմբերի 6-ը ներառյալ կլինի արձակուրդում։ ...
Աղբյուր` Panorama.am
17:44
2025 թ.-ին հնարավոր է դոլարի փոխարժեքը հասնի 480 դրամի. Հրանտ Միքայելյան
Կառավարությունը 2025 թ.-ին պարտք/ՀՆԱ հարաբերակցությունը հասցնելու է 53-54%-ի, 15 մլրդ դոլարի։ Ներգրավվող պետական ահռելի պարտքը բացի բեռից արդյոք...
Աղբյուր` Panorama.am
17:39
Արմեն Ղազարյանը՝ ՆԳ փոխնախարար
Ներքին գործերի նախարարի տեղակալի ժամանակավոր պաշտոնակատար Դավիթ Համբարյանին ազատվել է զբաղեցրած պաշտոնից: Նիկոլ Փաշինյանի մեկ այլ որոշմամբ, ՆԳ...
Աղբյուր` Panorama.am
17:31
«Զանգեզուրի միջանցքը» պետք չէ նաև Չինաստանին. Աշոտյան
«Եվ խնդիրը միայն տնտեսական շահավետության մեջ չէ։ Պեկինը լուրջ է վերաբերվում էրդողանական Թուրքիայի պանթյուրքական երազանքին և քիչ խոսում է, բայց շատ գործում»։
Աղբյուր` Panorama.am
17:23
«Գազել»-ի վարորդը կորցրել է մեքենայի կառավարումն ու բախվել ծառին. Չորս կին վնասվածքներ է ստացել
Նոյեմբերի 27-ին ոստիկանության համայնքային ոստիկանության գլխավոր վարչության Կումայրիի բաժնից ՀՀ քննչական կոմիտեի Շիրակի մարզային քննչական...
Աղբյուր` Panorama.am
17:17
Մայր Աթոռում տեղի է ունեցել ազգային բարերար տիար Ջերարդ Թրբանճյանի թաղման կարգը
Նոյեմբերի 27-ին Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնի Սրբոց Հրեշտակապետաց եկեղեցում, Ն.Ս.Օ.Տ.Տ. Գարեգին Երկրորդ Ծայրագույն Պատրիարք և Ամենայն Հայոց...
Աղբյուր` Panorama.am
17:09
Տնտեսական ակտիվության աճի բացասական ռեկորդը՝ հոկտեմբեր ամսին արձանագրվել է տարվա ամենացածր ցուցանիշը. «ԼՈՒՅՍ» հիմնադրամ
«ԼՈՒՅՍ» հիմնադրամը վերլուծել է ՀՀ տնտեսության սոցիալ-տնտեսական զարգացումները 2024թ. հունվար-հոկտեմբեր ամիսներին։ Այսպիսով՝...
Աղբյուր` Panorama.am
16:59
Լեհաստանի նախագահը ԵՄ դիտորդների հետ պարեկություն է արել Հայաստան-Ադրբեջան սահմանին
Պաշտոնական այցով Հայաստանում գտնվող Լեհաստանի նախագահ Անջեյ Դուդայի Եվրամիության դիտորդական առաքելության դիտակետում հանդիպել է լեհ դիտորդների...
Աղբյուր` Panorama.am
16:56
C360 կուտակային հաշիվներում խնայողությունների նկատմամբ կկիրառվի ավելի բարձր տոկոսադրույք
Կոնվերս Բանկը վերանայել է C360 փաթեթների կուտակային հաշիվներում առկա միջոցների նկատմամբ կիրառվող տոկոսադրույքը. այն բարձրացվել է, ինչի...
Աղբյուր` Panorama.am
16:47
Եգիպտոսում հայտնաբերվել է 2100 տարվա տաճար
Տյուբինգենի համալսարանի հնագետները Եգիպտոսի հնությունների ծառայության հետ միասին հնագույն Ատրիբիս քաղաքում՝ ժամանակակից Սոհագ քաղաքի մոտ...
Աղբյուր` Panorama.am
16:47
Լուրերից իմացա, որ Ալսուն դաջվածք է արել պարանոցին. Գարիկ Մարտիրոսյանի կնոջ արձագանքը
«Այսօրվա լուրերից իմացա, որ ալսուն դաջվածք է արել պարանոցին»,-ինսթագրամի իր էջում գրել է Գարիկ Մարտիրոսյանի կինը՝ Ժաննա Լևինան։...
Աղբյուր` Panorama.am
16:29
Ձյան արգելափակումից դուրս է բերվել 63 տրանսպորտային միջոց
141 քաղաքացու ցուցաբերվել է համապատասխան օգնություն
Աղբյուր` Panorama.am
16:20
Արարատ Միրզոյանը կմեկնի Ֆինլանդիա
Նոյեմբերի 28-29-ը ՀՀ ԱԳ նախարար Արարատ Միրզոյանն աշխատանքային այցով կգտնվի Ֆինլանդիայում: ՀՀ ԱԳՆ հաղորդմամբ, կայանալու է հանդիպում Ֆինլանդիայի...
Աղբյուր` Panorama.am
16:14
ՀՀ ԱԳՆ-ն ողջունել է Լիբանանի և Իսրայելի միջև հրադադարի հաստատումը
ՀՀ ԱԳ նախարարությունը ողջունում է  Լիբանանի և Իսրայելի միջև ձեռք բերված հրադադարի համաձայնագիրը։ «Հայաստանը ողջունում է...
Աղբյուր` Panorama.am
16:13
Վրաստանում ընդդիմությունը կմտնի խորհրդարան՝ պաշտոնապես հրաժարվելու մանդատներից
Վրաստանի քաղաքական ընդդիմադիր երեք միավորումների ղեկավարները և խորհրդարանական ցուցակի անդամները ծրագրում են մտնել խորհրդարան՝ պաշտոնապես...
Աղբյուր` Panorama.am
16:12
Երևանի ընտրություններից հետո սրանց աչքը վախեցել է. Թևանյան
«Գյումրիում Փաշինյանը բազմակի ապօրինությունների միջոցով նախ կառավարման ճգնաժամ առաջացրեց, իսկ հետո՝ ապօրինաբար չնշանակեց ավագանու արտահերթ...
Աղբյուր` Panorama.am
15:47
Դուք էլ եք դուրս ու ներս անում, հեսա կարող է լրիվ գնաք՝ կլինենք խայտառակ. Թադևոս Ավետիսյանը՝ Հովիկ Աղազարյանին
«Դուք էլ եք դուրս ու ներս անում, հեսա կարող է լրիվ գնաք՝ կլինենք խայտառակ։ Գնալուց գործ չունեք»,-ԱԺ Տնտեսասկան հարցերի մշտական...
Աղբյուր` Panorama.am

Տեսանյութեր

Առնվազն երկու կողմ կա, ովքեր չէին ցանկանա, որ ԵԱՏՄ նիստը Հայաստանում անցկացվեր. Արթուր Խաչատրյան
13:45 27/11/2024

Առնվազն երկու կողմ կա, ովքեր չէին ցանկանա, որ ԵԱՏՄ նիստը Հայաստանում անցկացվեր. Արթուր Խաչատրյան

Հետևեք մեզ և ծանոթացեք թարմ լուրերին!

Ամենից շատ կարդացված նյութեր

{"core.blocks.header.spell_message1":"\u0546\u0577\u057e\u0561\u056e \u057d\u056d\u0561\u056c\u0568` ","core.blocks.header.spell_message2":"\u0548\u0582\u0572\u0561\u0580\u056f\u0565\u055e\u056c \u0570\u0561\u0572\u0578\u0580\u0564\u0561\u0563\u0580\u0578\u0582\u0569\u0575\u0578\u0582\u0576 \u057d\u056d\u0561\u056c\u056b \u0574\u0561\u057d\u056b\u0576:"}