Orange Merci. Orange-ը «շնորհակալություն» է հայտնում իր բաժանորդներին
Այսօր Orange-ը հայտարարեց նոր Orange Merci ծրագրի մեկնարկի մասին, որն ուղղված է ընկերության հավատարիմ բաժանորդներին: Այսուհետ բաժանորդները կպարգևատրվեն ընկերության մատուցած ծառայություններից մշտապես ակտիվ կերպով օգտվելու և հավատարիմ բաժանորդ լինելու համար: Այսօր մեկնարկած լայնածավալ Orange Merci ծրագիրը հատուկ ուշադրության և հոգատարության արտահայտություն է Orange-ի ձայնային ծառայությունների բաժանորդների նկատմամբ:
Այսօրվանից Orange Խոսենք ծառայության Պարզ, Իմ ընկերները, Իմ երկիրը, Իմ ժամանակը և Իմ համարները սակագնային պլանների բաժանորդները յուրաքանչյուր անգամ հաշիվը 500 կամ 1000 և ավելի դրամով լիցքավորելիս կստանան Orange Merci միավորներ: Ավելին, Orange-ն իր բաժանորդներին կպարգևատրի ոչ միայն ծառայություններից ակտիվ կերպով օգտվելու, այլ նաև պարզապես Orange-ի բաժանորդ լինելու և մնալու համար: 6 ամիս Orange-ի ծառայություններից օգտվելուց հետո բոլոր կանխավճարային սակագնային պլանների բաժանորդները միանվագ կստանան 100 միավոր, իսկ այնուհետ յուրաքանչյուր 3 ամիսը մեկ՝ ևս 100 միավոր:
Այս «շնորհակալություն» միավորները բաժանորդների հաշվին կփոխանցվեն եռամսյակին հաջորդող ամսվա սկզբին՝ ապրիլին, հուլիսին, հոկտեմբերին և հունվարին: Դրա համար բաժանորդները պարզապես պետք է նախորդ երեք ամիսների ընթացքում ակտիվորեն սպառած լինեն առնվազն 1500 դրամ:
Որպես ծրագրի մեկնարկ՝ Orange-ի բոլոր ներկա կանխավճարային բաժանորդները, ում բաժանորդագրության առնվազն վեց ամիսը կլրանա մարտի վերջին, այս ապրիլի 2-ին կստանան առաջին 100 միավորը:
Այս միավորները կարելի է օգտագործել՝ ձեռք բերելու համար անվճար րոպեներ ու SMS-ներ ցանցի ներսում և ցանցից դուրս կամ անվճար մեգաբայթեր: Ի հավելումն այս հնարավորությունների՝ կանխավճարային բաժանորդները կկարողանան օգտագործել իրենց Orange Merci միավորները՝ շաբաթ և կիրակի օրերին Orange ցանցում անվճար զանգահարելու համար:
Դելֆին, Պանտերա, Թիթեռ և Առյուծ ամսական բաժանորդագրությունների բաժանորդները կստանան Orange Merci միավորներ իրենց ամսավճարից ավել օգտագործված գումարի 5%-ի չափով: Այս բաժանորդները մարտի 7-ին կստանան Orange Merci 200 միավոր, որով ընկերությունը կողջունի վերջիններիս մուտքը նոր ծրագիր:
«Orange Merci ծրագիրն արտահայտում է մեր ցանկությունը՝ մեր բաժանորդներին շրջապատել ուշադրությամբ և հոգատարությամբ: Այսուհետ յուրաքանչյուր բաժանորդ, ով կմիանա մեր մեծ ընտանիքին, գիտի, որ այդ պահից սկսած՝ պարբերաբար պարգևատրվելու է ոչ միայն լիցքավորումների ու ծառայություններից օգտվելու համար, այլ պարզապես այն բանի համար, որ Orange-ի բաժանորդ է: Ավելին, այս ծրագիրը միակն է Հայաստանի հեռահաղորդակցության շուկայում, որը թույլ է տալիս միավորների դիմաց ձեռք բերել անվճար րոպեներ այլ օպերատորների բաժանորդներին զանգահարելու համար», - ասում է Օրանժ Արմենիայի գլխավոր տնօրեն Ֆրանսիս Ժելիբտերը:
«Orange Merci ծառայությունը, այնպես, ինչպես մենք ենք ստեղծել, միանգամայն նոր խոսք է Հայաստանում: Սա ոչ թե պարզապես բոնուսային միավորների կուտակում է, այլ երկարաժամկետ ու հետևողական պարգևատրում հավատարմության ու մեր ծառայությունների ակտիվ օգտագործման համար, ծրագիր, որտեղ պարբերաբար լինելու են նոր անակնկալներ», - նշում է Օրանժ Արմենիայի մարքեթինգի տնօրեն Արամ Մկրտչյանը:
Լրահոս
Տեսանյութեր
Ինչո՞ւ հանկարծ ՀՀ իշխանությունները որոշեցին խլել արցախցիների կենսաթոշակային խնայողությունները