Ոտքով գործի կգնամ, ուրիշի փոխարեն չեմ վճարի…Տրանսպորտի թանկացմանն ընդառաջ քաղաքացիները այլընտրանք են փնտրում
Թեև տրանսպորտի ոլորտի պատասխանատուները հայտարարում են, որ փոխադրավարձի բարձրացումը «կլինի հօգուտ քաղաքացիների», սակայն հասարակական տրանսպորտից օգտվող քաղաքացիներն այս օրերին արդեն մտքում հաշվարկներ են կատարում ու այլընտրանքներ որոնում:
Մինչ քաղաքապետարանում ու տրանսպորտի և կապի նախարարությունում հաշվարկներ են կատարում, թե որքանով բարձրացնեն ծառայության գինը, քաղաքացիներն էլ հաշվում են իրենց գրպանի հնարավոր վնասները:
15 տարեկան Մայիսը ապրում է Ներքին Չարբախում, սովորում է Շրջանայինում գտնվող Բժշկական քոլեջում: Ուսումնական հաստատություն հասնելու ու տուն վերադառնալու համար ստիպված է օրական չորս անգամ տրանսպորտ փոխել:
«Առավոտյան ժամերին 54 համար ավտոբուսը շատ վատ է աշխատում, մինչև Ներքին Չարբախ է հասնում, ոչ նստելու, ոչ կանգնելու տեղ չի լինում, Դարակերտ ու Նորաբաց գյուղերից մարդիկ արդեն լցվում են: Եթե հաջորդին սպասեմ, դասից կուշանամ, ստիպված երկու տրանսպորտ եմ փոխում»,-Panorama.am-ին ասաց պատանին: Հիմա մտածում է, որ սեպտեմբերից ծնողների բեռը կծանրանա, ասում է, մտադիր է, շատ կանուխ վեր կենալ, շատ քայլել, որ հաջորդ տրանսպորտի կանգառ ոտքով հասնի:
«Եթե ամեն առավոտ 7:30 եմ դուրս գալիս, պետք է ավելի շուտ դուրս գամ, որպեսզի քայլեմ, օգտվելու մի տրանսպորտից, որպեսզի ծնողներիս բեռը թեթևացնեմ: Դրան գումարած, բուհ ընդունվելու համար պետք է կրկնուսույցի մոտ պարապեմ, դասերից հետո ստիպված եմ լինելու մեկ-երկու անգամ ավել օգտվել հասարակական տրանսպորտից»,-սրտնեղում է պատանին ու շարունակում, որ եղբայրն էլ ուսանող է, սեպտեմբերին առաջին անգամ ԲՈՒՀ է ոտք դնելու:
Եղբայրն էլ պետք օգտվի երկու տրանսպորտից /97 համարի միկրովտոբուս+մետրո/:
«Մայրս էլ աշխատում է, ստանում է 120 հազար դրամ աշխատավարձ, էլի ամեն օր 2-4 տրանսպորտից է օգտվում: Պարզ հաշվարկով, եթե հասարակական տրանսպորտի գինը բարձրանա 50 դրամով, ապա մեկ օրում մեր ընտանեկան բյուջեից ստիպված ենք լինելու միայն տրանսպորտի վրա ծախսել 1800-2000 դրամ»,-ասաց 15-ամյա պատանին:
Պատանու մոր խոսքով, լինում են օրեր, երբ ինքը ուշ է վերջացնում աշխատանքը ու ստիպված տաքսիով է տուն հասնում, քանի որ ժամը 9-ից հետո հասարակական տրանսպորտին սպասելն անհույս բան է:
«Այս իրավիճակում միգուցե ավելի ճիշտ է մի կերպ մեքենա ձեռք գցել ու գոնե մարդավարի երթևեկել»,-ասաց 40-ամյա Արմինեն:
Քաղաքացիներից մեկը, ով ստանում է 100 հազար դրամից ավել աշխատավարձ, նշեց, որ ապրում է Մոնումենտում: Ստիպված պետք է ոտքով Կասկադով ամեն օր իջնի Օպերայի հարևանությամբ գտնվող գրասենյակ, իսկ տուն գնալուց էլ, արդեն որոշել է, ոչ մի ծանոթի փոխարեն չի վճարելու: «Իսկ ընդհանարպես մտածում եմ, ամուսնանալ, գնալ ու ապրել Ամերիկայում»,-ցանկության մասին բարձրաձայնեց 27-ամյա աղջիկը:
Արմավիրի մարզի գյուղերից մեկից աշխատելու նպատակով Երևանում վարձով բնակություն հաստատած Ստեփանն էլ անելիքը չգիտի: 150 հազար դրամ աշխատավարձից 50 հազար դրամը տան վարձն է տալիս, կինը չի աշխատում, դեռևս մեկ տարին չբոլորած փոքրիկին է խնամում:
«Եթե գոնե 50 դրամով թանկանա, կշարունակեմ օգտվել, բայց եթե 200 դրամ դառնա, պետք է աշխատանքի հասնեմ ոտքով, այլ տարբերակ չունեմ»,-ասաց Ստեփանը, ավելացնելով, որ վարձած բնակարանից աշխատանքի վայր ոտքով կհասնի մոտ մեկ ժամում: Նա միաժամանակ նշեց, որ ամեն շաբաթ Արմավիր է գնում, իսկ աշխատանքի բնույթն էլ այնպիսին է, որ օրվա մեջ 2-3 անգամ տրանսպորտից է օգտվում:
«Բյուջեիս վրա լաաավ էլ կանդրադառնա, դրան գումարած աշխատավարձս էլ չի բարձրանա»,-ասաց նա:
Կան մարդիկ, որոնք կողմ են փոխադրավարձի բարձրացմանը, բայց մի պայմանով:
«Բացարձակ կողմ եմ, որ ավտոբուսների փոխադրավարձը դառնա 200 դրամ, բայց իրականում աշխատեն 15 րոպե ինտերվալով, մինչև կեսգիշեր նորմալ գրաֆիկով, դրան գումարած երկարացված ծառայություն հանգստյան օրերի համար: Բայց վստահ եմ, որ ուղղակի կթանկանա, առանց ծառայության որակի կամ բյուջեի եկամուտների բարձրացման»,-գրել էր ֆեյսբուքայան օգտատերերից մեկը:
Նախորդող հրապարակում`
Հասարակական տրանսպորտի գործադուլի մասին հայտարարությունները ինքնակոչ են. Հ. Նավասարադյան
Գազալցակայաններում գազը թանկացել է ավելի շատ, քան Նազարյանն էր կանխատեսում
Լրահոս
Տեսանյութեր
Ինչո՞ւ հանկարծ ՀՀ իշխանությունները որոշեցին խլել արցախցիների կենսաթոշակային խնայողությունները