Մոտավոր 70-80 տոկոս հաշվիչներն աշխատում են ի վնաս ժողովրդի. Արմեն Եփրեմյան
Էլեկտրաէներգիայի հաշվիչների համար գիշերային և ցերեկային ժամերի կարգավորման խախտում կա: Այսօր լրագրողների հետ հանդիպմանն ասաց «Դուրս մեր գրպանից» նախաձեռնության համակարգող Արմեն Եփրեմյանը:
«Իմանալով, որ երեկոյան 11-ից հետո հաշվիչն անցնում է գիշերային ժամանակի և սակագինը տասը դրամով պակաս է լինում, շատ էլեկտրասարքավորումներից օգտվում ենք գիշերային ժամերի, բայց փաստորեն ինձ մոտ գիշերային սակագինը աշխատում է գիշերը 12:23-ից հետո: Այսինքն լինում է գերածախս, վճարում եմ ավել գումար»,-ասաց Եփրեմյանը՝ նշելով, որ խախտումը հայտնաբերելուց հետո դիմում է ներկայացրել «ՀԷՑ»-ին՝ վերահաշվարկ կատարելու և վնասի փոխհատուցման համար:
Հանդիպմանը ներկա «ՀԷՑ» Կենտրոն համայնքային համակարգման տնօրեն Դավիթ Ղազինյանը չժխտեց, որ նման խնդիր կա հաշվիչների ժամային գոտիների հետ կապված. «ԷՄՕԿ-ը, որը կարգավորում է բաժանորդ մատակարար հարաբերությունները, չի նախատեսում վերահաշվարկ ժամային խախտումների դեպքում: ԷՄՕԿ-ն ընդունվել է Հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի կողմից և մենք այդ հարցով պետք է դիմենք, հասկանալու համար, թե ինչպես է կարգավորվում հարաբերությունները»,-նշեց «ՀԷՑ» ներկայացուցիչը:
Սակայն Ղազինյանը չհամաձայնվեց Եփրեմյանի հետ. «Ամեն դեպքում «ՀԷՑ»-ը բոլոր դիմումներին ընթացք տալու ժամանակ փորձում է իր կողմից անել հնարավորը, որպեսզի բաժանորդը չտուժի»:
«Սպառողների ասոցիացիա» ՀԿ նախագահ Արմեն Պողոսյանն էլ հայտարարեց, որ խնդրի հետ կապված իրենք բազմաթիվ բողոքներ են ստացել և դիմել են ոչ միայն «ՀԷՑ»-ին, այլև Հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովին ու էներգետիկայի նախարարությանը:
«ՀԷՑ-ն ունի նոր ղեկավարություն և նրանց համար առաջնայինը պետք է լինի այս խնդիրը կարգավորելը: Հաշվիչի հետ կապված կան բազմաթիվ պրոբլեմներ, սա մեկն է այդ պրոբլեմներից, մարդիկ կասկածում են իրենց հաշվիչի ցուցմունքների վրա: Այս դարում նույնիսկ անհարմար է խոսել այդ տեխնիկական հարցերից»,-ասաց Ա. Պողոսյանը:
«Դուրս մեր գրպանից» նախաձեռնության համակարգողը նաև տեղեկացրեց, որ անձամբ ոչ պրոֆեսիոնալ մոնիթորինգ է արել Երևանի գրեթե բոլոր վարչական շրջաններում և գրեթե բոլորում էլ խախտումների նույն պատկերն է. «Հազարից մեկ կարելի է տեսնել հաշվիչների, որտեղ ժամային արտահայտությունը համապատասխանում է իրական ժամին, մոտավորապես 70-80 տոկոս հաշվիչներն աշխատում են ի վնաս ժողովրդի: Միջին հաշվարկով եղել է 1 ժամ 40 րոպե տարբերություն»:
Ինչ վերաբերում է խնդրի լուծման համար ձեռնարկվող քայլերին «ՀԷՑ» աշխատակից Դավիթ Ղազինյանն ասաց. «Այսօր «ՀԷՑ» ՓԲԸ-ն աշխատում է միանշանակ բաժանորդի օգտին: Յուրաքանչյուր ահազանգի շատ արագ արձագանքում են մեր աշխատակիցները: Ես չեմ կարող ասել, որ այս խնդիրը համատարած բնույթ է կրում»:
Նրա խոսքերով՝ իրենց թեժ գծի ստացած բոլոր դիմում բողոքներին արձագանքվում է շատ արագ. «Ներկայացնել, որ «ՀԷՑ»-ն ավել ծախսեր է գրում, նման խնդիր չկա: Միայն փետրվարին 220 դիմում բողոք ենք ստացել: Վերջին երեք ամսվա ընթացքում 49 աշխատակից ազատվել է աշխատանքից, 39-ը՝ կարգապահական տույժեր են կրել»:
Ղազինյանը վերջում կոչ արեց ազգաբնակչությանը հետևել իրենց ծախսերին և ճիշտ իմանալ տանը եղած էլեկտրական սարքավորումների հզորությունը:
Հարակից հրապարակումներ`
- Էրեբունի համայնքի բնակիչներն ահազանգում են, որ հաշվիչները ցույց չեն տալիս սպառած էլեկտրաէներգիայի ցուցմունքները
- ՀԷՑ-ը սպառնում է պատժել հավելագրումներ թույլ տված աշխատակիցներին
- Երևանի բնակիչը պարզել է, թե ինչու է էլեկտրաէներգիայի վճարն ավելացել մի քանի հազար դրամով
Լրահոս
Տեսանյութեր
Կառավարության համար ՀՀ ո՞ր քաղաքացիներն են համարվելու իրական Հայաստանի քաղաքացիներ. Ռուստամյան