Ապրեսյան. Հյուրերի նկատմամբ խտրական վերաբերմունքի հետևանքները դեռ զգալու ենք
«Բացի հարուստ պատմամշակութային ժառանգությունից, հրաշալի բնությունից, համով խոհանոցից, բարձրորակ ծառայություններից, Իրանի համար Հայաստանի հիմնական գրավչությունն այն է, որ իրանցիները մեր երկրում իրենց ընդունված են զգում»: Panorama.am-ի հետ զրույցում նման կարծիք հայտնեց Էկոնոմիկայի նախարարության զբոսաշրջության վարչության պետ Մեխակ Ապրեսյանը:
Նա քաղաքացիներին, մասնավոր հատվածին, լրատվամիջոցնմերին կոչ արեց պահպանել «լեգենդար հյուրասիրությամբ ու հյուրընկալությամբ» հայտնի Հայաստանի բարի համբավը:
«Երբևէ չպետք է թույլ տանք խտրական վերաբերմունք հյուրի նկատմամբ՝ անկախ ազգությունից, դավանանքից: Պետք է պահպանենք, զարգացնենք, ներկայացնենք հազարամյակների մեր նկարագիրը»,-ասաց նախարարության պաշտոնյան:
Նրա խոսքով, խտրական վերաբերմունքի մեկ-երկու դեպքը բացի նկարագիրը վնասելուց, բացասաբար են անդրադառնալու Հայաստանում զբոսաշրջության հետագա զարգացման, ներդրումների իրականացման վրա:
«Երկու շատ կարևոր խնդրանք՝ մեկ-երկու լոկալ դեպքերը չհանրայնացնել ու չներկայացնել որպես հասարակական կարծիք: Եթե զբոսաշրջիկների կողմից էլ թույլ տրվեն իրավախախտումներ կամ ոչ հարիր գործողություններ, դրանք էլ պետք չէ վերագրել ազգին: Մի խնդրանք, հորդոր նույնպես մեր մասնավոր հատվածի ներկայացուցիչներին, որևէ դեպքում թույլ չտալ խտրականության դեպքեր, սրանք վատ են անդրադառնալու մեր տնտեսության վրա, սրա հետևանքները մենք դեռ զգալու ենք»,-ասաց Ապրեսյանը:
Վարչության պետն այդպես էլ հստակ չասաց, կարողացե՞լ են ճշտել նախօրեին տարածված տեղեկությունները, որ իրանցիներին թույլ չեն տվել խանութ մտնել: Փոխարենը նման դեպքերի ականատես լինելուց նա հորդորում է զանգահարել էկոնոմիկայի նախարարություն՝ 011 59-71-56, 011 59-71-57 հեռախոսահամարներով:
Այս օրերին Երևանում հանգիստն անցկացնող իրանցիների հաշվին գրպանները միանգամից լցնել ցանկացող տաքսու վարորդներին էլ Ապրեսյանը հորդորեց խտրականություն չդրսևորել: Նա ընդգծեց, բոլոր տաքսի ծառայությունները չէ, որ նման քայլի են դիմում:
«Չենք կարող ասել, որ տաքսի ծառայությունները համատարած խաբում են: Մի քանի դեպքեր կարող են լինել: Մեր խնդրանքն է, որ բացառեն այդ մի քանի դեպքերը ևս»,-ասաց պաշտոնյան:
Հյուրանոցների, ռեստորանների, խանութների, հանրային սննդի օբյեկտների առաջարկը հրապարակային է, և նրանք իրավունք չունեն հրաժարվել որևէ մեկին ծառայություն մատուցել. «Եթե խանութ մտած մարդը ակնհայտ ոչ սթափ վիճակում չէ, իրենից հասարակական վտանգ չի ներկայացնում, ակնհայտորեն չի երևում, որ տառապում է ինչ-որ համաճարակային հիվանդությամբ, պատրաստ է վճարել իրեն մատուցած ծառայությունների համար, պարզապես օրենքի կոպիտ խախտում է հրաժարվել նրան ծառայություններ մատուցելուց: Նաև պախարակելի բան է, որևէ մեկս չպետք է հանդուրժի նման բան, քանի որ դա ազդում է բոլորիս իմիջի վրա»:
Այս օրերին Հայաստան այցելած զբոսաշրջիկների թվի մասին վարչությունը հստակ տվյալներ դեռ չունի: «Աչքաչափով» նախորդ տարիների համեմատ ավելի շատ իրանցիներ են եկել, Հայաստան եկածների 70 տոկոսն ընտանիքի հետ է: Նրանք հանգիստն անցկացնում են ոչ միայն Երևանում, այլ մարզերում՝ այցելելով պատմամշակութային տարբեր վայրեր:
Ապրեսյանի խոսքով, Իրանում Հայաստանն ավելի գրավիչ ու ընդունելի է դառնում, դա են փաստում Իրանից Հայաստան կատարած այցելությունների թվի աճը, 2015-ին 2014-ի համեմատ Իրանից Հայաստան այցելությունների թիվն աճել է մոտ 24 տոկոսով:
«Բացի այդ Հայաստանում զբոսաշրջային սեզոնը երկարաձգվել է: Եթե նախորդ տարիներին ակտիվ սեզոնը սկսվում էր ապրիլից, հիմա արդեն մարտից է սկսվում: Դա էլ պայմանավորված է իրանական շուկայի ակտիվացմամբ»,-ասաց Ապրեսյանը:
Նա ընդգծեց, որ զբոսաշրջությունը «սնում է» տնտեսության գրեթե բոլոր ճյուղերը:
«Նրանք և սնվում են, և հագուստ ու հուշանվերներ գնում, էլեկտրաէներգիան է շատ ծախսվում… Որքան շատ այցելություններ, այնքան մեծանում է պահանջարկը, իսկ դա նշանակում է նոր խթան: Դա մենք պետք է գիտակցենք»,-ասաց նախարարության ներկայացուցիչը:
Լրահոս
Տեսանյութեր
Թալանում ու թալանում են , խաբելով, ստով ո՞ւմ փորն է կշտանում. Քաղաքացիները՝ թանկացումների մասին