Հակոբ Հակոբյան. Հարկային այս օրենսգիրքը չի նպաստում աղքատության հետ կապված խնդրի լուծմանը
Հայաստանում աղքատությունը կշատանա՞, թե՞ կփոքրանա,-Ազգային ժողովում Հարկային օրենսգրքի նախագծի քննարկումների ժամանակ նման հարցադրումով սկսեց իր ելույթը ԱԺ ՀՀԿ խմբակցության անդամ, ԱԺ սոցիալական հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահ Հակոբ Հակոբյանը:
«Տնտեսության երեք տոկոս աճը մեկ տոկոս աղքատության կրճատում է նշանակում: Աշխատող այն 400 հազար մարդը, որի մասին խոսում ենք՝ եկամուտները մինչև 215-220 հազար դրամ, չի փոխվելու, մնալու է նույնը եկամտահարկի փոփոխության դեպքում: Սա ի՞նչ է տալիս մեզ, որ ամբողջ աշխարավարձի շեմը կգնա դեպի ներքև՝ մինչև 220 հազար, չի կարող հակառակը լինել, որովհետև երբ որ մենք 36 տոկոս էինք գանձում աշխատավարձից, սկզբում ունեինք 2000-3000 հարկատու, հետո դարձավ 200: Մեր երկիրը սպասարկման երկիր է, ոչ թե արտադրության, արտադրության մեջ չի կարելի աշխատավարձը թաքցնել, բայց սպառման ոլորտում աշխարհի բոլոր երկրներում կա: Այն ֆիսկալ հաշվարկը, որ մենք պետք է հավաքենք՝ 70-80 միլիարդ, երբեք չենք հավաքելու: Առաջին տարին 45-50 միլիարդ կհավաքենք, երկրորդ տարին աճ չի կարող լինել, երրորդ տարին կգնա նվազում: Կստացվի, որ աղքատության շեմին մոտ 400 հազար աշխատող մարդ կլինեն վտանգավոր գոտում: Հետևաբար այս օրենսգիրքը չի նպաստում աղքատության հետ կապված խնդրի լուծմանն անկախ այն բանից, թե տնտեսությունը աճ կունենա, թե չի ունենա»,- ասաց նա:
Ըստ Հ. Հակոբյանի, վերջերս նկատվում է, որ սպառումը պակասում է, ինչը բերում է տնտեսության չզարգացմանը, ապա՝ ինչպե՞ս են հարկային բեռն ավելացնում սպառման պակասեցման պարագայում. «Սա իմ համար անհասկանալի է»:
Հ. Հակոբյանը հարցով դիմեց նաև հիմնական զեկուցող Պետական եկամուտների կոմիտեի նախագահի տեղակալ Վախթանգ Միրումյանին. «Երբ որ, պարոն Միրումյան, հիմնավորում եք և ճիշտ եք հիմնավորում, որ 115 հազար ավելացված արժեքի հարկի արտոնությունների դեպքում շուկայում անհավասարություն է ստեղծվում, ապա իմ հարցը հետևյալն է, արդյո՞ք այդ անհավասարությունը, որ գտել եք այստեղ, ուրիշ տեղեր չկան, որ չեք անդրադառնում: Ամենամեծ անհավասարությունը քառասուն տոկոս գնային տարբերությամբ սկսվում է սահմանի վրա, երբ նույն ապրանքը մեկի համար կարող է հսկիչ գին դառնալ՝ գին պլյուս քսան տոկոս, մյուսի համար՝ գին մինուս քսան տոկոս: Երբ խոսում եք անհավասարության մասին և ուզում եք օրենսգրքով հարկային հավասար դաշտ մտցնեք, ապա անդրադարձեք բոլոր տեղերը:
Մենք ուզում ենք՝ Հայաստանի պետական բյուջեն ավելի եկամուտներ մտնի: Փող ումից են վերցնում՝ աշխատող մարդուց: Ուզում եք՝ քամեք, ուզում եք՝ մի քամեք, բայց փողը պետք է վերցնել աշխատող մարդուց։ Եթե ուզում եք աշխատող մարդիկ շատ լինեն, օրենսգրքի խնդիրն է, պետք է լինի հավասարություն՝ չաշխատող մարդը հարկ չի տալիս:
Այս օրենսգրքի հիմնական նպատակը պետք է լինի շատացնել աշխատողներն:
Մենք դա անո՞ւմ ենք այս օրենսգրքով: Ոչ:
Այն տրամաբանությունը, որ դրել եք՝ եկամտահարկը 28 տոկոս, շահութահարկը 20 տոկոս, դիվիդենտից գանձումը 5 տոկոս՝ չի աշխատելու: Գործատուին ձեռք է տալիս 28 տոկոսի փոխարեն վճարել 20 պլյուս 5 տոկոս: Սա է տրամաբանությունը, որ դրված է օրենսգրքում: Չի աշխատելու: Իմ հաշվարկներով, դիվիդենտի գանձումից առաջացող հարկային մուտքը կարող է լինել մաքսիմում 1,5 միլիարդ: Սկզբի համար, հետո ավելի քիչ կլինի: Լավ, արժի՞ այդ 1,5 միլիարդի համար Հայաստանի դարձնել դիվիդենտը հարգող պետութուն: Իրապես չարժի»:
Պատգամավորը նաև հարց բարձրացեց, թե ինչո՞ւ հարկատուին չեն հարգում, ցանկացած քայլի՝ 50 տոկոս ավելի վճարեք, այսքան տույժ ու տուգանք վճարեք. «Ո՞րն է պատճառը: Չի լինի՝ դուք գնաք աշխատեք, մենք գանք հարկային էլ հիմա»։
ՀՀԿ-ական պատգամավորը նաև ասաց, որ ամեն ինչ հսկողության տակ է, պետք է թեթևացնել հարկային ստուգումները և մարդկանց պարզ ասել՝ «սա քոնն է, սա մերն է»:
Հակոբ Հակոբյանի խոսքով, օրենսգրքում ահագին դրական բաներ կան, բացասականները եթե հանեն, դրականների արդյունքով կարող են ունենալ լավ օրենսգիրք:
Մանրամասները՝ տեսանյութում:
Հարակից հրապարակումներ`
- Դրել եք մամլիչի նման քամում եք, որ ի՞նչ անեք. Գուրգեն Արսենյան
- Շատերի կողմից Հարկային այս օրենսգիրքն ընկալվում է որպես քերթողական քաղաքականության մի նոր դրսևորում. Լ. Զուրաբյան
- Հայաստանում մնացել են այդ սուպերհայրենասերները և դուք ընկել եք նրանց հետևից. Մարուքյանը՝ կառավարությանը
- ՀՀ-ից արտագաղթած մեր քաղաքացիները Ռուսաստանում ստեղծել են 1 միլիոն աշխատատեղ. Մհեր Շահգելդյան
- Բեռներն էլ էշով տեղափոխենք չէ՞. Փաշինյանը արձագանքում է Նաղդալյանին
- Հարկային նոր քաղաքականությունը Հովիկ Աբրահամյանի որդեգրած նոր փիլիսովայությո՞ւնն է. Գուրգեն Արսենյան
- Միջազգային կազմակերպություններն են պարտադրել այսպիսի Հարկային օրենսգիրք ընդունել. Փաշինյան
- Պետք է Հայաստանի տնտեսության վրա դնենք գրանիտե տապանաքար ու վրան գրենք՝ վախճանվեց անփառունակ. Զոհրաբյան
- Ո՞նց ենք հետո մարդկանց աչքերին նայելու. Բագրատյանը՝ Հարկային օրենսգրքի մասին
- Միջին խավի ոչնչացման, իրենց նեղելու խնդի՞ր է դրված, ի՞նչ է. Լևոն Զուրաբյան
- Հեծանիվ քշե՛ք. Նաղդալյանի հորդորը պատգամավորներին
- Հարկային նոր օրենսգիրքը գնաճի նոր խթան է. Փաշինյան
- Գործարարները բացասական են վերաբերվում շրջանառության հարկի շեմի նվազեցմանը. Միրումյան
- ԱԺ ներկայացված Հարկային նոր օրենսգրքի նախագիծը գործարար ՀՀԿ-ական պատգամավորի սրտով չէ