ԿԳ նախարար. Տարբեր պայմաններում գտնվող դպրոցների հանդեպ չենք կարող նույն պահանջները դնել
Ավագ դպրոցներում առկա խնդիրների լուծումը հնարավոր չէ պատկերացնել՝ առանց դպրոցից դեպի բուհ անցման ձևաչափի: Այս մասին հայտարարել է ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանը՝ նախարարությունում ավագ դպրոցների տնօրենների հետ հանդիպման ժամանակ:
ԿԳՆ հասարակայնության հետ կապերի վարչության փոխանցմամբ, նախարարը նշել է, այսօր հանրապետությունում կան հանրակրթության երրորդ աստիճանն ապահովող մի քանի ձևեր՝ առանձնացված ավագ և միջնակարգ դպրոցներ, վարժարաններ, ՄԿՈՒ համակարգի հաստատություններ՝ քոլեջներ և ուսումնարաններ:
«Ավագ դպրոցները կայացման մի ճանապարհ ունեն՝ այս ընդհանուրի մեջ դառնալ գերազանացության կենտրոններ՝ դաշտում աշխատող մնացած հաստատությունների մեջ դառնալով առաջատար և նրանց տանելով իրենց հետևից: Ես հասկանում եմ, որ շատ դպրոցներ ունեն շենքային պայմանների չլուծված խնդիր, բայց միևնույնն է դա չի կարող հիմնավորում լինել»,- նշել է Լևոն Մկրտչյանը:
Նախարարը հավելել է, որ այս տարվանից ուսումնական պլանում արդեն կատարվել են փոփոխություններ և 12-րդ դասարանի երկրորդ կիսամյակում ուսումնական ծրագիրը բեռնաթափվել է: Նրա խոսքով՝ հետագայում կարող է 12-րդ դասարանն ամբողջությամբ բեռնաթափվել: Դրան հաջորդող հերթական քայլը լինելու է ավագ դպրոցներում կրեդիտային համակարգի ներդնումը, որն էլ հնարավորություն է տալու, հավաքած կրեդիտների հաշվին, բակալավրի կրթությունը ստանալ 3 տարվա ընթացքում:
Նախարարը նշել է, որ ավագ դպրոցներն աշխարհում ունեն մի քանի մոդել: Ամերիկյան մոդելն է, որը ներդրվել է նաև Հայաստանի ավագ դպրոցների ստեղծման հիմքում և ենթադրում է ձևավորել անկախ մարմին: Հայաստանի պարագայում դա ԳԹԿ-ն է, որն իրականացնում է գիտելիքների ստուգում՝ կենտրոնացված քննությունների միջոցով:
«Անկախ մոդելի ընտրությունից ավագ դպրոցի դերը շատ մեծ է. ավագ դպրոցը պետք է կարողանա դառնալ նախամասնագիտական կողմնորոշման վայր: Մեզ ի սկզբանե չհաջողվեց ստեղծել ուժեղ ավագ դպրոցներ և մենք զուգահեռաբար հատկապես գյուղական վայրերում պահպանեցինք նաև միջնակարգ դպրոցները: Դա բնավ չի նշանակում, թե ավագ դպրոցում ընդգրկված երեխան պետք է ավելի լայն հնարավորություններ ունենա, քան հեռավոր գյուղում ապրող երեխան: Հանրակրթության հիմնական խնդիրը հավասար հանրամատչելիության ապահովումն է»,-ասել է Լ. Մկրտչյանը:
Նա ընդգծել է, որ տարբեր պայմաններում գտնվող դպրոցների նկատմամբ չի կարելի նույն պահանջները դնել:
«Միաժամանակ նաև պարզ է, որ տարբեր պայմաններում գտնվող դպրոցների հանդեպ մենք, իբրև պետություն և կրթության քաղաքականության հիմնական պատասխանատու, չենք կարող նույն պահանջները դնել: Չի կարող 100 աշակերտ ունեցող դպրոցը դիտարկվել 1000 աշակերտ ունեցող դպրոցի հետ՝ նույն հարթության վրա»,-նշել է նա:
Մկրտչյանի խոսքով, այսօր դպրոցների անձնագրավորման անհրաժեշտություն կա: Բոլոր դպրոցները պետք է ունենան իրենց անձնագրերը, որտեղ կամրագրվեն տվյալ դպրոցի կարիքները, խնդիրներն ու նպատակը: Անձնագրում նաև պետք է տարանջատվի ավագ դպրոցի և միջնակարգ դպրոցի գործառույթները, որպեսզի կարողանանք զարգացում ապահովել:
Նախարարն ընդգծել է, վերոնշյալն ապագայի խնդիր է, իսկ այս ուսումնական տարվանից ավագ դպրոցներին տրված է հնարավորություն ապացուցելու կրթության մրցունակությունը:
Հարակից հրապարակումներ`
- Հինգ ավագ դպրոցներում կդասավանդվեն «Միկրոէլեկտրոնիկա», «ՏՏ» և «Հեռահաղորդակցության հիմունքներ»
- Հնարավո՞ր է 12-ամյա կրթության ժամանակահատվածը կրճատվի. Հարց՝ ԿԳ նախարարին
- Ավագ դպրոցում բացակայությունների շեմը բարձրացվում է
- ԿԳ փոխնախարար. Ավագ դպրոցից մեր խնդրանքն ու պահանջն է՝ դրսևորել նոր մոտեցում
- Իմ տպավորությամբ՝ ավագ դպրոցի առաքելությունն ենք շփոթում. Նախարար
- Մեր հասարակության մեջ սովորելու մշակույթը վերականգնելու կարիք կա. Ավագ դպրոցի տնօրեն
- Կվերանայվեն ավագ դպրոցների զարգացման ծրագրերը
Լրահոս
Տեսանյութեր
Ինչո՞ւ հանկարծ ՀՀ իշխանությունները որոշեցին խլել արցախցիների կենսաթոշակային խնայողությունները