Խմբակցություններն ավելի ամուր պահելու համար որոշակի գործիքակազմ է ներդրվելու
«Սահմանադրությամբ ամրագրված է, որ ԱԺ նախագահի երեք տեղակալներից մեկը լինելու է ընդդիմադիր: Եթե ընդդիմության տվյալ ներկայացուցիչն իր խմբակցությունը փոխել է և դարձել իշխանություն, ապա տվյալ տեղը պետք է լրացվի ընդդիմության կողմից»,- Ազգային ժողովի արտահերթ նիստում «ԱԺ կանոնակարգ» ՀՀ օրենքի նախագծի քննարկմանն ասաց հիմնական զեկուցող Հովհաննես Սահակյանը՝ պատասխանելով պատգամավոր Թևան Պողոսյանի՝ ԱԺ նախագահի տեղակալների հետ կանչման մեխանիզմի մասին հարցին:
Նա նշեց, որ բոլոր պաշտոնատար անձիք, ովքեր հետ են կանչվում, հետ են կանչվում այն ձայներով, ինչ ձայներով, որ ընտրվել են:
Պատգամավոր Էդմոն Մարուքյանն ասաց, որ, ըստ այս կանոնակարգ օրենքի նախագծի, հաջորդ խորհրդարանում էլի ռեսուրսների անհամաչափ բաշխվածություն է լինելու, էլի պատգամավորները զիջելու են իրենց ունեցած աշխատակազմային ռեսուրսներով գործադիր իշխանությանն այն դեպքում, երբ որ ծանրության կենտրոնը պետք է լինի խորհրդարանը:
«Խորհրդարանն այնպիսի կառուցվածք պետք է ունենա, որ պատգամավորներին աջակցի իրենց վրա դրված սահմանադրական լիազորությունները պատշաճորեն իրականացնեն, ռեսուրսների բացակայություն չլինի»,- նշեց Է.Մարուքյանը:
Հովհաննես Սահակյանն ասաց, որ այս կանոնակարգ օրենքի նախագծում ներկայացված գործիքները բավարար են, որպեսզի իրականացվի խորհրդարանական վերահսկողություն, իրականացնեն այն գործընթացները, որպեսզի ծանրության կենտրոնը տեղափոխվի հենց խորհրդարան: Հ. Սահակյանն օրինակ բերեց քննիչ հանձնաժողովի միայն մեկ-երկու գործառույթ:
Պատգամավոր Խոսրով Հարությունյանը հիմնական զեկուցողին դիմեց հարցով՝ հիմնավորել, թե ինչո՞ւ խմբակցությունից դուրս եկող պատգամավորը պետք է շարունակի մնալ ԱԺ պատգամավոր, ո՞րն է դրա հենքը:
Հ. Սահակյանն ասաց, որ Սահամանդրության 98-րդ հոդվածով սահմանված է ԱԺ պատգամավորների լիազորությունների դադարումն ու դադարեցումը:
«Խմբակցություններից դուրս գալու խնդիրը փորձել ենք իրացնել հետևյալ սկզբունքներից ելնելով. եթե անցնում ենք խորհրդարանական կառավարման ձևի, նշում ենք, որ խմբակցությունները ձևավորվում են ընտություններին մասնակցած կուսակցությունների և կուսակցությունների դաշինքների միջոցով մանդատներ ստացած պատգամավորներով, հետևաբար պետք է լինեն մեկ խմբակցությունում: Խմբակցություններն ավելի ամուր պահելու համար փորձել ենք որոշակի գործիքակազմ դնել՝ այն պատգամավորը, որը դուրս է գալիս խմբակցությունից, այդ պատգամավորն չի օգտվելու խմբակցության մեջ գտնվող մյուս պատգամավորների համար վերապահված իրավունքներից՝ բարեկամական խմբերում, հանձնաժողովներում ընդգրկվել, խմբակցության կողմից հարցապնդում ներկայացնել և այլն»: