Անահիտ Գալստյան. Առաջին փուլում կթվայնացվեն խոշոր գործատուների աշխատակիցների աշխատանքային գրքույկները
2017 թվականի հունվարի 1-ից աշխատանքի ընդունվող քաղաքացին կարող է գործատուին աշխատանքային գրքույկ չներկայացնել: Առաջիկա 3 տարվա ընթացքում աշխատանքային գրքույկները շրջանառությունից դուրս կգան, դրա փոխարեն մի քանի հարյուր հազար գրքույկներում առկա ողջ տեղեկատվությունը կթվայնացվի:
Panorama.am-ի հետ զրույցում աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության Կենսաթոշակային ապահովութան վարչության պետ Անահիտ Գալստյանը հայտնեց, որ այս պահին Սոցիալական ապահովության պետական ծառայությունն աշխատում է գործատուների հետ:
Կազմվել է գործատուների կողմից աշխատանքային գրքույկները Հայաստանի ծառայության տարածքային բաժիններ ներկայացնելու ժամանակացույց:
«Բուն թվայնացումը կսկսի 2017-ի ապրիլի 1-ից: Մինչ այդ ժամանակացույցերը կներկայացվեն գործատուներին, նրանց հետ կհամաձայնեցվեն ժամկետները, կքննարկեն ե՞րբ և ինչպե՞ս պետք է ներկայացնել աշխատանքային գրքույկները»,-ասաց նախարարության պաշտոնյան:
Գրքույկների շրջանառությունից դուրս գալու իրավական հիմքերը դրվեցին 2015 թվականին:
«Հարցն այն է, որ գրքույկներում առկա տեղեկատվությունն արդեն էլեկտրոնային բազաներում կա: Այսօր արդեն շատ դեպքերում մենք ասում ենք՝ գրքույկ պետք չէ, ինչպես օրինակ երեխայի խնամքի նպաստ նշանակելիս: Մենք արդեն օգտվում ենք տեղեկատվական բազայից, տեսնում ենք՝ մարդը գտնվում է խնամքի արձակուրդում: Այսինքն, առկա տեղեկատվական բազաներն արդեն հնարավորություն են տալիս հրաժարվել թղթերից ու փոխանակել տեղեկատվությունը բազաների միջև»,-ասաց Գալստյանը:
Նրա խոսքով, այս պարագայում թվայնացվելու է գրքույկում եղած ոջ տեղեկատվությունը, որպեսզի կենսաթոշակային տարիքի հասած քաղաքացիները ստաժի հետ կապված խնդիրներ չունենան: Ծառայությունը թվայնացման գորընթացի ավարտից հետո գրքույկները կվերադարձնի գործատուներին, վերջիներս էլ՝ իրենց աշխատակիցներին:
«Դա նրանց փաստաթուղթն է»,-ասա նա:
Առաջին փուլում՝ 2017-ի ընթացքում կթվայնացվեն խոշոր գործատուների աշխատակիցների գրքույկները:
«Իրավական առումով գործընթացը մանրամասն կանոնակարգված է: Տարածքային բաժինների աշխատակիցները կապի մեջ կլինեն գործատուների հետ: Բուն թվայնացման գործընթացը սկսվելու 2017թ.-ի ապրիլ ամսից և տևելու է մինչև 2019թ. հունվար ամիսը»,-ասաց նա:
Բազաների ստեղծումից հետո հնարավոր է քաղաքացիները կարողանան ծանոթանալ, ստուգել իրենց վերաբերյալ տեղեկատվությունը: Բացի այդ, անհրաժեշտության և օրենքով նախատեսված դեպքում դրանց կարող են ծանոթանալ պետական այլ մարմինները:
Հիշեցնենք, որ Սոցիալական ապահովության պետական ծառայության պետ Արտակ Ղազարյանի հրամանով գործատուն կարող է աշխատանքային գրքույկները ներկայացնել ՍԱՊԾ ցանկացած տարածքային բաժին:
Ժամանակացույցով սահմանված ժամկետները կարող են վերանայվել Ծառայության տարածքային բաժնի և գործատուի միջև փոխհամաձայնեցման դեպքում: Գործատուների վրա լրացուցիչ որևէ ծանրաբեռնվածություն այս առումով չի լինելու:
Գործատուները, մինչև իրենց մոտ վարվող աշխատանքային գրքույկները Ծառայության տարածքային բաժին ներկայացնելը, աշխատանքային գրքույկում լրացված վերջին էջից հետո պետք է նշեն աշխատանքային գրքույկի լրացված բոլոր էջերի թիվը և ստորագրեն (կնիքի առկայության դեպքում՝ նաև կնքեն)՝ նշելով ստորագրողի և կնքողի զբաղեցրած պաշտոնը, անունը և ազգանունը (ՀՀ Կառավարության որոշում 18.08.2016 N 882-Ն): Ցանկացած կեղծ տեղեկատվություն առաջացնելու է ՀՀ օրենսդրությամբ նախատեսված պատասխանատվություն:
ՍԱՊԾ-ում վստահ են, որ թվայնացման արդյունքում էապես կբարելավվի կենսաթոշակային և սոցիալական այլ ծառայությունների որակն ու հասցեականությունը, ինչպես նաև կնվազեն առկա բազմաթիվ ռիսկեր, այդ թվում՝ կոռուպցիոն:
Հարակից հրապարակումներ`
- Աշխատանքային գրքույկների թվայնացումը սկսվելու է ապրիլից
- Աշխատանքային գրքույկները կհանվեն կիրառությունից
- 2017-ի հունվարի 1-ից աշխատանքային գրքույկները դուրս կգան գործածությունից. Վարազդատ Դանիելյան
- Աշխատանքային գրքույկի չլինելը տեղեկատվական պակաս չի առաջացնելու. Գագիկ Մակարյան
- Աշխատանքի ընդունվելիս աշխատանքային գրքույկների պարտադիր պահանջը կհանվի
- Նոր աշխատողների համար հնարավոր է այլևս աշխատանքային գրքույկ չբացվի
Լրահոս
Տեսանյութեր
Թալանում ու թալանում են , խաբելով, ստով ո՞ւմ փորն է կշտանում. Քաղաքացիները՝ թանկացումների մասին