Վրացագետ. Ռուսաստանն ու Վրաստանը պայմանավորվածության են եկել հօգուտ Հայաստանի
Վրացագետ Ալիկ Էրոյանցը ֆեյսբուքյան իր էջում գրել է. «Կարեն Կարապետյանի նախաձեռնությունը սկսում է կյանքի կոչվել. Ռուսաստանն ու Վրաստանը պայմանավորվածության են եկել ի օգուտ Հայաստանի»:
Խոսքը Լարսին այլընտրանքային ճանապարհ գտնելու մասին է: Էրոյանցը հիշեցնում է, որ վերջերս վարչապետը համապատասխան գերատեսչություններին հանձնարարեց վրացական և ռուսական կողմերի հետ քննարկել Հայաստանից դեպի Ռուսաստան և հակառակ ուղղություններով բեռնափոխադրումների իրականացման այլընտրանքային ցամաքային ճանապարհներ գործարկելու հարցը:
«Անշուշտ խնդիրը որքան կարևոր այնքան էլ դժվար իրականացնելի է, քանի որ կախված չէ միայն մեկ կամ երկու կողմերից, ավելին՝ առկա է քաղաքական շահերի բախում, ինչը խոչընդոտում է վրաց-ռուսական հարաբերությունների բարելավման գործընթացում լուրջ առաջընթաց արձանագրելուն: Բայց արի ու տես, որ ինչպես կարճ ժամանակ առաջ էինք կանխատեսում, «Լարսին այլընտրանք գտնելու ուղղությամբ կարծես սայլը տեղից շարժվում է»»,-գրել է Էրոյանցը:
Նա նշել է, որ Վրաստանի և Ռուսաստանի ներկայացուցիչներ Աբաշիձեի և Կարասինի՝ Պրահայում կայացած հանդիպման արդյունքները կարող են դառնալ աննախադեպ՝ հնարավոր դրական արդյունք արձանագրելու տեսանկյունից: Ինչպես հանդիպումից հետո է պարզ է դարձել, կողմերը պայմանավորվել են գործարկել դեռևս 2011թ.-ի նոյեմբերի 9-ին Ռուսաստանի և Վրաստանի միջև ձեռք բերված պայմանավորվածությունը, որով նախատեսվում է առևտրային գործունեություն իրականացնել և տրանսպորտային հաղորդակցություն հաստատել Աբխազիայի և Հարավային Օսիայի միջով: Նշանակում է՝ կարճ ժամանակ անց կարող ենք այլընտրանքային ցամաքային ճանապարհներ ունենալ, որոնք կփոխարինեն Լարսին և հայկական բեռներն ավելի ապահով և արագ կհասնեն իրենց հասցեատերերին:
«Մոսկվայի և Թբիլիսիի վերոնշյալ պայմանավորվածությունն իր բովանդակությամբ աննախադեպ է և միանշանակ արտահայտում է հայանպաստ դիրքորոշում: Մնում է հայկական կողմը ևս իր ջանքերը գործադրի սկսված գործը ավարտին հասցնելու և իրականություն դարձնելու համար:
Ի դեպ, 2011թ.-ին Սաակաշվիլին զիջման գնաց և կողմ քվեարկեց Ռուսաստանի՝ ԱՀԿ մտնելուն, որի դիմաց պետք է կյանքի կոչվեր վերոնշյալ պայմանավորվածությունը, և միջնորդ՝ շվեյցարական ընկերության վերահսկողությամբ բեռները պետք է անցնեին Աբխազիայի և Հարավային Օսիայի տարածքով, միևնույն ժամանակ կողմերից պահանջվում էր հիշյալ պայմանագրի շրջանակներում չշահարկել տարածքային ամբողջականության հարցը»,-նշել է վրացագետը:
Հարակից հրապարակումներ`
- Լարսին այլընտրանք է Հարավային Օսիայի տարբերակը. Արսեն Ղազարյան
- Կառավարություն կներկայացվեն Վերին Լարսին այլընտրանքային երթուղիների առաջարկություններ