ԵԱՏՄ-ում Հայաստանն ունի ամենաքիչ սահմանափակումները. Կարինե Մինասյան
ԵԱՏՄ-ում Հայաստանն ունի ամենաքիչ սահմանափակումները և ամենաբարենպաստ միջավայրը՝ ներդրումների համար. Հայաստանի՝ ԵԱՏՄ-ին անդամակցության երկու տարիները ամփոփող կլոր սեղանի ժամանակ այս մասին ասաց Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի անդամ, ներքին շուկաների, տեղեկատվայնացման և տեղեկատվական-հաղորդակցական տեխնոլոգիաների գծով նախարար Կարինե Մինասյանը:
«ԵԱՏՄ շուկայում երեք տեսակ սահմանափակումներ կան: Առաջինը՝ խոչընդոտներն են, ինչը նշանակում է, որ անդամ երկրներն իրենց ազգային օրենսդրությունը չեն համապատասխանեցնում ԵԱՏՄ օրենսդրությանը: Երկրորդ տիպի սահմանափակումների օրինակ է վարորդական իրավունքի վկայականի չճանաչումը Ռուսաստանում և Ղազախստանում: Որքան էլ բիզնես շրջանակները բարձրաձայնում են այս խնդիրը, սակայն սա ԵԱՏՄ օրնսդրությամբ չի կարգավորվում»,- ասաց նա:
Երրորդ տիպի սահմանափակումները, ըստ նախարարի, բացառություններն են, որոնք ֆիքսված են պայմանագրերում. «Օրինակ, Հայաստանը բանակցությունների ժամանակ ունի որոշ բացառություններ, սակայն իր վրա պարտավորություն է վերցրել մի քանի տարում վերացնել դրանք»:
Անդրադառնալով ակցիզային օրենսդրության ներդաշնակեցման թեմային՝ Կարինե Մինասյանը նկատեց, որ այս խնդիրը ԵԱՏՄ մակարդակով դեռևս չի կարգավորվել, և յուրաքանչյուր երկիր ինքն է իրականացնում իր ակցիզային քաղաքականությունը:
«Բանակցություններն ամենաակտիվ փուլում են, և դեռևս հայտնի չէ՝ երբ կավարտվեն: Իհարկե, որոշակի թանկացում կարող է լինել»,- ընդգծեց նախարարը:
Կարինե Մինասյանը նաև հավելեց, որ մտադիր է բարձրացնել հունիսի 1-ից Ռուսաստանում ուժի մեջ մտած արտասահմանյան վարորդական իրավունքների արգելքը հարցը:
«Այդ հարցը քննարկում ենք նաև մեր հարթակում՝ Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովում, բայց նաև երկկողմանի բանակցություններում է քննարկվում՝ Բելառուսի, ԵԱՏՄ-ի, նաև՝ Հայաստանի կողմից»,- ասաց նա:
Նախարար նկատեց, որ Ռուսաստանի կողմից ստեղծված արգելքը սահմանափակում է ինչպես Հայաստանի, այնպես էլ ԵԱՏՄ անդամ այլ երկրների հնարավորությունները տնտեսական գործունեություն իրականացնելիս:
«Ռուսաստանն արդեն որոշ քայլեր արել է և հայտարարել է, որ այդ հարցը ինչ-որ չափով լուծվելու է: Վերջերս Ռուսաստանը եկավ եզրակացության, որ ԵԱՏՄ երկրների համար օրենսդրությունում կանի հատուկ փոփոխություններ և առաջին ընթերցմամբ, այդ օրենքն անցել է, և մենք հուսով ենք, որ սեպտեմբերին այդ հարցը բոլոր վարորդների համար կլուծվի»,- ասաց նա՝ հստակեցնելով, որ հնարավոր է՝ հունիսի 1-ից ընդունված օրենքը չի կիրառվի ԵԱՏՄ երկրների քաղաքացիների վրա:
Հարակից հրապարակումներ`
- ԵԱՏՄ-ին անդամակցությանը Հայաստանի և Ղազախստանի մոտեցումները նույնն են. Թիմուր Ուրզաև
- ԵԱՏՄ-ի միացնող ներուժը հնարավորություն կտա ամրապնդել գործնական կապերը. ՀՀ-ում Բելառուսի դեսպան
- Եթե ՀՀ-ն չանդամակցեր ԵԱՏՄ-ին, ավելի մեծ տնտեսական խնդիրներ կունենար. Սուրեն Կարայան
- ԵԱՏՄ-ում դեռ հսկայական պոտենցիալ կա, որ չի օգտագործվել. Վաչե Գաբրիելյան
- 2016-ին ՀՀ արտահանումները ԵԱՏՄ տարածք աճել են ավելի քան 50 տոկոսով. Վալովայա