«Միջազգային օլիմպիադաներում մեր աշակերտները բարձր գիտելիքներ են ցուցաբերում, բայց կան խնդիրներ»
«Այս տարի միջազգային առարկայական օլիմպիադաներում ունեցանք շատ լավ արդյունքներ, հաջողություններ,- լրագրողների հետ հանդիպմանն ասաց ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության հանրակրթության վարչության պետ Աշոտ Արշակյանը:
Նա նշեց, որ հանրապետական փուլի մասնակիցներից միջազգային օլիմպիադաներին մասնակցելու համար ընտրվել է 27 աշակերտ, որոնցից 6-ը դեռ իրենց ուժերը կփորձեն նոյեմբերին կայանալիք «Աստղագիտություն» առարկայի օլիմպիադայի ժամանակ:
Ա. Արշակյանի խոսքով, 21 մասնակիցները մասնակցել են «Մաթեմատիկա», «Ինֆորմատիկա», «Քիմիա», «Ֆիզիկա», «Կենսաբանություն» առարկաների օլիմպիադաներին:
«Բոլոր առարկաների գծով ունեցել ենք մեդալակիրներ»,- նշեց նա:
Ընդհանուր առմամբ, միջազգային առարկայական օլիմպիադաներից հայ աշակերտները վերադարձել են 7 բրոնզե, 4 արծաթե մեդալներով, 2 գովասանագրով: Ավելի շատ «Մաթեմատիկա» առարկայից են մեդալների արժանացել հայ աշակերտները:
«Շատ լավ արդյունք է, բարձր արդյունք է: «Աստղագիտություն» առարկայից նույնպես ունենք սպասելիքներ»,- ասաց կրթության և գիտության նախարարության հանրակրթության վարչության պետը:
Միջազգային առարկայական օլիմպիադայի կենսաբանության թիմի ղեկավար Գայանե Ղուկասյանի խոսքով, աշակերտները բարձր գիտելիքներ են ցուցաբերում, բայց, բնականաբար, կան խնդիրներ, որոնք պետք է հաղթահարել:
«Մեր պարագայում լեզվի խնդիրն է: Օրինակ, «Կենսաբանություն» առարկայի օլիպիադայի պաշտոնական լեզուն ագլերենն է: Աշխատանքի ծավալը շատ մեծ է, մոտ 250 էջ: Մենք ստիպված ենք լինում այդ քանակի նյութը թարգմանել հայերեն: Դրա համար 3 օր ենք ունենում, պետք է լավագույնս թարգմանենք, որպեսզի աշակերտները հասկանան, կարող են լինել նրբություններ, որոնք շատ կարևոր են տվյալ խնդիրը լուծելու համար»,- ասաց նա:
Հարակից հրապարակումներ`
- Միջազգային առարկայական օլիմպիադաներից հայ դպրոցականներն արժանացել են ևս 6 մեդալի
- Հայ դպրոցականների առաջին հաղթանակը միջազգային օլիմպիադաներում
Լրահոս
Տեսանյութեր
Ինչո՞ւ հանկարծ ՀՀ իշխանությունները որոշեցին խլել արցախցիների կենսաթոշակային խնայողությունները