Երևանի կոնյակի գործարանը տեղեկացնում է լեգենդար Երևան կոնյակի վերածնունդի մասին
Մայրաքաղաքի 2800-ամյակի կապակցությամբ Երևանի կոնյակի գործարանը հայտարարում է այս տարվա սեպտեմբերին ԱՐԱՐԱՏ Երևան կոնյակի թողարկման մասին: Այն համալրելու է ԱՐԱՐԱՏ կոնյակների հազվագյուտ հավաքածուն, նախատեսվում է նաև վաճառել:
«1947 թվականին ստեղծված Երևան կոնյակը գործարանի անգերազանցելի վարպետ Մարգար Սեդրակյանի գլուխգործոցներից է: Հենց այս գործով վարպետը կոտրեց բոլոր կարծրատիպերն այն մասին, որ կոնյակի թնդությունը չի կարող գերազանցել 50 տոկոսը: Երևանը 57 աստիճան թնդություն ունի»,-պատմեց Երևանի կոնյակի գործարանի արտադրության տնօրեն Համլետ Անտոնյանը:
Հայտնի է, որ Երևան կոնյակը հատուկ դեր է խաղացել Հյուսիսային բևեռ կատարած սովետական էքսպեդիցիաների ժամանակ: Մարգար Սեդրակյանի մտահղացմամբ, այն պետք է սասատիկ ցրտի պայմաններում ջերմացներ բևեռագնացներին: Հենց դրանով էլ պայմանավորված էր նաև շշի ընտրությունը:
«Մենք փորձել ենք վերականգնել հին Երևան կոնյակը: Բարդ է, բայց հաջողվել է: 57 թնդությունը հեշտ է ստանալ, բարդը նրա համային հատկությունները ստանալն էր: Մոտ կես տարի տևեցին համադրումները, համտեսողների խմբի փորձարկումները: Արդյունքում ստացել են հարուստ սաթագույն ոսկեզօծ անցումներով խմիչք՝ սերուցքային կարամելի, փայտի, լորենու մեղրի, կտրատած թարմ նուշի, սև պղպեղի, մեխակի, սալորաչրի, շաքարած ծիրանի հոտերով ու նրբերանգներով»,-ասաց Անտոնյանը:
Գործարանում այսօր հյուընկալած լրատվամիջոցների ներկայացուցիչներին տեղեկացրեցին՝ մեկնարկում է «ԱՐԱՐԱՏ Երևան» նախագիծը, որն ուղղված է մայրաքաղաքի նոր, պատմական, անսպասելի եզրերի ներկայացմանը ինչպես զբոսաշրջիկներին, այնպես էլ Երևանի բնակիչներին:
«Ինչպիսի՞ն էր մայրաքաղաքը, երբ Երևան կոնյակ վայելում էին մեր ծնողները: ԱՐԱՐԱՏ Երևան կոնյակի թողարկման շրջանակներում հունիսի 16-ից կգործի ARLOOPA Inc.-ի հետ համագործկացության արդյունքում ստեղծված Ararat. Yerevan APP հավելված, որի օգնությամբ վերակենդանանում են Երևանի մի շարք ճարտարապետական հուշարձաններ՝ ցույց տալով, թե ինչպիսի տեսք է ունեցել այս կամ այն շինությունը, վայրը ասենք 40-ական, 50-ական, 60-ական կամ էլ 70-ական թվականներին»,-նշում են նախագծի հեղինակները:
Երևանի կոնյակի գործարանի վաճառքների ու շուկայավարության տնօրեն Կարին Մադելրիոնի խոսքով, իրենց համար չափազանց կարևոր էր նախագծի կոնտեքստավորումը:
«Կարևոր էր տեղափոխել մեր կոնյակը իր պատմական անցյալ՝ այն ժամանակ, երբ առաջին անգամ ստեղծվել էր այդ կուպաժը, և ցույց տալ իր ժամանակների վերածննդի Երևանը»,-ասաց նա:
Հավելվածը կարելի է ներբեռնալ անվճար, ներբեռնելիս յուրաքանչյուր օգտատիրոջ մոտ կհայտնվի մայրաքաղաքի վիրտուալ քարտեզ մի շարք հետաքրքրիր վայրերի նշումներով: Վայրերից յուրաքանչյուրը սքան անելիս օգտատերը կկարողանա տեսնել օբյեկտը իր պատմական շրջանում:
Նախագծի շրջանակում իրականացվելու է նաև «Երևանի պատմություններ» նախագիծը, որը չպատմված պատմությունների մասին է:
«10 լուսանկարիչ, 10 թեմա և Երևանի անսպասելի համայնապատկեր, աշխատանքները կարելի է տեսնել սոցիալական ցանցերի Yerevan Stories հատուկ էջում»,-ներկայացրեց ֆոտոնախագծի համակարգող Վահան Ստեփանյանը:
Հարակից հրապարակումներ`
- ԱՐԱՐԱՏ կոնյակը, Պանարմենիան Մեդիա Գրուպը և այլք՝ 2018թ. «Ավրորա» մրցանակի շնորհման արարողության գլխավոր գործընկերներ
- Արարատ կոնյակի համտեսի միջոցառում`Վիեննայում