Ֆրանսիան արգելում է «Սև ուրբաթ»-ի գովազդները
Ֆրանսիայի կայուն զարգացման հանձնաժողովն ընդունել է մի փոփոխություն, որով արգելվում է «Սև ուրբաթ»-ի գովազդները: Դրա հեղինակները քննադատում են ակցիան՝ ավելորդ սպառման համար վնասակար ներդրման համար, ինչը բացասաբար է անդրադառնում շրջակա միջավայրի վրա: Այս մասին գրում է euronews-ը։
«Սև ուրբաթ»-ը, որը տեղի է ունենում Գոհաբանության տոնին հաջորդող ուրբաթ օրը, առաջին անգամ տեղի ունեցավ ԱՄՆ-ում 2013-ին: Այս ժամանակահատվածը համարվում է Սուրբ Ծննդյան և Նոր տարվա գնումների սեզոնի սկիզբը, երբ խանութները հաճախ հաճախորդներին տրամադրում են մեծ զեղչեր:
Ֆրանսիայում օրենքով սահմանված են զեղչերի ամառային և ձմեռային վաճառքներ: Նրանցից յուրաքանչյուրը տևում է վեց շաբաթ: Փոփոխության մեջ նշվում է, որ «Սև ուրբաթ»-ի գովազդը սպառողի մոտ առաջացնում է կեղծ տպավորություն, որ նա «օգուտ է քաղում ցածր գներից»:
Փոփոխությունն առաջարկել է շրջակա միջավայրի նախկին նախարար Դելֆին Բատոն և ընդունվել է Կայուն զարգացման հանձնաժողովի կողմից: Այժմ այն պետք է քվեարկվի Ազգային ժողովում՝ Ֆրանսիայի խորհրդարանի ստորին պալատում: