Կորոնավիրուսային սահմանափակումները Թուրքիայում խթանել են առցանց առևտուրը
Կորոնավիրուսի համավարակով պայմանավորված սահմանափակումների կիրառման հետևանքով վերջին ամիսներին Թուրքիայում կտրուկ աճել են ինտերնետային առևտրի ծավալները։ Այս մասին հայտնել է Թուրքիայի առևտրի նախարար Ռուհսար Փեքջանը,փոխանցում է ermenihaber-ը:
2019թ․ Թուրքիայում օնլայն առևտրաշրջանառությունը կազմել էր 136 մլրդ թուրքական լիրա (շուրջ 19.8 մլրդ ԱՄՆ դոլար)։ Իսկ միայն 2020թ․ հունվար-մայիս ամիսներին այդ գումարը կազմել է 63․3 մլրդ լիրա (9.2 մլիրդ ԱՄՆ դոլար)։
Առցանց առևտրի ոլորտում ծավալով առաջին տեղում ավիատոմսերի գնումներն են, երկրորդ տեղում՝ հագուստն ու կոշկեղենը, երրորդում՝ կենցաղային տեխնիկան։
Ուշագրավ է, որ մեկ օնլայ ն գնման միջին ծավալը 99․5 լիրա (14.5 դոլար) է, ընդ որում, քարտային վճարման դեպքում այդ գումարը կազմում է միջինում 183 լիրա (26.6 դոլար), իսկ պատվերը ստանալուց հետո առձեռն վճարելու դեպքում՝ 50 լիրա (7.2 դոլար)։
Լրահոս
Տեսանյութեր
Առնվազն երկու կողմ կա, ովքեր չէին ցանկանա, որ ԵԱՏՄ նիստը Հայաստանում անցկացվեր. Արթուր Խաչատրյան