Հայտարարություն-հերքում․ «Վիվա-ՄՏՍ-ը խստորեն հետևում է Սպառողների իրավունքների պաշտպանության մասին ՀՀ օրենքի պահանջներին»
Վիվա-ՄՏՍ-ը տարածել է հայտարարություն-հերքում՝ mamul.am կայքում սեպտեմբերի 22-ի հրապարակման առնչությամբ:
Ըստ հայտարարության. «Վիվա-ՄՏՍ-ը դիմել է mamul.am-ին, որպեսզի լրատվամիջոցը տրամադրի հրապարակման մեջ հիշատակված գնորդի հեռախոսահամարն ու անուն-ազգանունը՝ պաշտոնապես նույնականացնելու նպատակով: Հրապարակմանն ի պատասխան՝ Վիվա-ՄՏՍ-ն իրականացրել է հրապարակման մեջ նշված ժամկետներում երաշխիքային սպասարկման հետ կապված դիմումների և համապատասխան գործողությունների վերաբերյալ ներքին ուսումնասիրություն:
Ըստ այդմ՝ ընկերությունը հայտնում է, որ Samsung A12 հեռախոսի հետ կապված խնդրի, այդ խնդրի լուծման, ինչպես նաև՝ գնորդի ու Վիվա-ՄՏՍ-ի փոխհարաբերությունների մասին՝ հրապարակման մեջ նշված տեղեկությունները ներկայացված են միակողմանի ու կանխակալ կերպով, ոչ ամբողջական են և չեն արտացոլում իրականությունը: Վիվա-ՄՏՍ-ի սպասարկման սրահներում սարքերի և սարքավորումները վաճառքն իրականացվում է այդ ապրանքատեսականին մատակարարող պաշտոնական ներկայացուցիչների հետ պայմանագրերի հիման վրա:
Մասնավորապես՝ Վիվա-ՄՏՍ-ն ինչպես բջջային այլ օպերատորները, իրականացնում է Samsung ապրանքանիշի սարքերի ու սարքավորումների վերավաճառք՝ պայմանագրի շրջանակներում, ինչը նաև նախատեսում է երաշխիքային սպասարկում՝ պաշտոնական ներկայացուցչի կողմից ընտրված՝ սպասարկում իրականացնող ընկերությունում: Վիվա-ՄՏՍ-ը ո՛չ արտադրող է, և ո՛չ էլ ունի իրավասություն՝ ընտրելու սպասարկում իրականացնող ընկերություն: Վիվա-ՄՏՍ-ը խստորեն վերահսկում է երաշխիքային սպասարկման գործընթացը՝ կապ պահպանելով թե՛գնորդի, և թե՛ սպասարկում իրականացնող ընկերության միջև:
Գնորդների ու պաշտոնական ներկայացուցիչների հետ հարաբերություններում Վիվա-ՄՏՍ-ը խստորեն հետևում է Սպառողների իրավունքների պաշտպանության մասին ՀՀ օրենքի պահանջներին: Որպես պատասխանատու ընկերություն, Վիվա-ՄՏՍ-ը կաշկանդված է գնորդին վերաբերող տվյալներ հրապարակելու հարցում: Գնորդի համաձայնությամբ՝ վերջինիս նույնականացման դեպքում, Վիվա-ՄՏՍ-ը պատրաստ է ներկայացնել ողջ եղելությունը՝ փաստերով ու ժամկետներով»: