«Մահ Նեղոսի վրա», կամ` ինչպես հանդուրժողականությունը սպանեց Պուարոյին
Վարձակալությամբ հասանելի է Քենեթ Բրանայի «Մահը Նեղոսի վրա» դետեկտիվը։ Ռեժիսորն ինքն է կրկին մարմնավորել Պուարոյին՝ ստեղծելով զարմանալի կերպար։ Ավելին, այն աչքի է ընկնում ոչ միայն զգեստներով, աստղային դերասանական կազմով, այլև սյուժեում ի սպառ բացակայում է տրամաբանությունը։ Այն մասին է, թե ինչպես է վերաշարադրվել Ագաթա Քրիստին, ով ում է սիրահարված և ինչու է այն մահացու, նշված է ՌԻԱ Նովոստիի նյութում։
«Մահը Նեղոսի վրա» վեպը Ագաթա Քրիստիի լավագույն գործերից մեկն է` խորհրդանշական համաշխարհային դետեկտիվ պատմություն։ Հեղինակը` հնագետի կինը, ի սկզբանե ծանոթ էր Եգիպտոսին: Էկզոտիկ՝ համեմված բիրտ հանցավոր դավադրությամբ, հանգամանքների գլխապտույտ փոփոխությամբ և, իհարկե, անգերազանցելի Պուարոն, իր փոքրիկ մոխրագույն բջիջներով , բացահայտում է հանցավոր գործողությունների շղթան։