Ճապոնիան ցանկանում է ամոնիակից ստանալ մաքուր վառելիք
Ժամանակը սպառվում է. ամբողջ աշխարհում մարդիկ փորձում են նվազեցնել ջերմոցային գազերի արտանետումները՝ զսպելով կլիմայի փոփոխությունը: Euronews-ի թղթակիցը մեկնել է Ճապոնիա՝ պարզելու, թե ինչպես կարող է ամոնիակը մաքուր էներգիայի խառնուրդի մաս լինել։
Ամոնիակը լցվում է ծով
Հայտնի է, որ ծովային տրանսպորտը պատասխանատու է CO2-ի համաշխարհային արտանետումների 3%-ի համար, իսկ ամոնիակը համարվում է ամենահեռանկարային վառելիքներից մեկը։
Երկրի ածխածնի չեզոքության նպատակին հասնելու համար մինչև 2050 թվականը ջրածնի վրա հիմնված վառելիքները, ներառյալ ամոնիակի տարբերակը, պետք է կազմեն նավերում օգտագործվող վառելիքի մեկ երրորդը: Ամոնիակը բազմակողմանի է, հասանելի է մեծ քանակությամբ և կարելի է պահել և տեղափոխել: Ճիշտ է, ջրածնի կրող այս անգույն գազի անվտանգ տեղափոխումը կազմակերպելու համար անհրաժեշտ է լուծել մի շարք խնդիրներ։
Ճապոնական նավագնացության և լոգիստիկայի NYK Lines ընկերությունը համագործակցում է IHI Power Systems-ի հետ՝ մշակելու աշխարհում առաջին ամոնիակով աշխատող քարշակը:
NYK Lines-ի գլխավոր մենեջեր Յոկոյամա Ցուտոմուն մեկնաբանում է. «Մինչև 2050 թվականը մենք պետք է հասնենք չեզոքության՝ ածխածնի նկատմամբ, ինչը նշանակում է, որ մենք պետք է վերացնենք CO2 արտանետումները: Մենք արդեն ունենք դրա տեղափոխման որոշակի փորձ»:
Հայտնի է, որ ամոնիակը զգալի մարտահրավերներ է ստեղծում նախագծողների համար, քանի որ այն թունավոր է մարդկանց և ծովային կյանքի համար: NYK Lines-ը տեղյակ է այս խնդիրների մասին:
«Անվտանգությունը մեր ամենակարևոր, հիմնարար առաջնահերթությունն է», - պարզաբանել է Յոկոյամա Ցուտոմուն:
«Մենք ներկայումս գնահատում ենք իրավիճակը կառավարական գործակալության՝ Ճապոնիայի առափնյա պահպանության հետ: Մենք հայտնաբերում ենք հնարավոր ռիսկերը և լուծում ենք առաջարկում»:
Լրահոս
Տեսանյութեր
Թովմասյանը՝ Նանուշյանին. Նշել եք՝ ծրագրի իրականացումը պայմանավորված է օրենքով, բայց օրենքը չկա