Ժաննա Անդրեասյանը խնդրել է ուսուցիչներին հնարավորինս կոնկրետ ձևակերպել իրենց առաջարկները
ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը ֆեյսբուքյան գրառմամբ արձագանքել է ուսուցիչների դժգոհություններին.
«Սիրելի ուսուցիչներ,
Վերջին օրերի քննարկումները ցույց տվեցին, որ որոշ տվյալներ կամ աշխատանքներ կարող են տարբեր կերպ մեկնաբանվել, ինչը անհարկի մեծացնում է տարաբնույթ պահանջները ուսուցչից։ Ինչպես օրինակ, մի բան էլեկտրոնային լրացնելուց բացի պահանջել թղթային եղանակով, ինչը շատ հաճախ անհիմն պահանջ է, հիմնականում սխալ մեկնաբանության արդյունք և որևէ կերպ չի բխում եղած կարգերից։ Ընդ որում այս պահանջները յուրաքանչյուր օղակում ավելանում են՝ այդ ուռճացված ձևով հասնելով ուսուցչին։ Մյուս դեպքում էլ հենց կարգերը վերանայման կարիք ունեն՝ թղթաբանությունը կրճատելու համար, հատկապես հաշվի առնելով, որ այժմ տվյալների մի զգալի թվային հարթակում հասանելի են։
Խնդրում եմ այս գրառման ներքո նշեք՝ ձեր կողմից արվող աշխատանքի որ մասն է օգտակար ու անհրաժեշտ, իսկ որ բաղադրիչներն է, որ կարելի է պարզեցնել կամ կրճատել։ Խնդրում եմ լինել հնարավորինս կոնկրետ, որ ձեր առաջարկները կարողանանք քննարկել և ընթացք տալ։
Շնորհակալ եմ»։
Բազմաթիվ արձագանքներից ու ներկայացված խնդիրներից հետո, Անդրեասյանը գրել է. «Որպեսզի առանձին չարձագանքեմ, նշեմ՝ եկող շաբաթ մանրամասն կքննարկենք բոլոր առաջարկները և առանձին գրառմամբ հետո կթվարկեմ՝ որոնք են ընդունվել»։
Հիշեցնենք, որ ուսուցչուհիները սեպտեմբերի 14-ին բողոքի ակցիա են արել կառավարության մոտ՝ պահանջելով հանդիպում Նիկոլ Փաշինյանի հետ, քանի որ, ինչպես նշում են, արդեն հանդիպել են պատասխանատու բոլոր օղակների ներկայացուցիչների հետ, որևէ կառուցողական պատասխան չեն ստացել իրենց բարձրաձայնած խնդիրների վերաբերյալ։ Նրանց խոստացել են երկուշաբթի տեղեկացեն Փաշինյանի հետ հանդիպման հնարավորության մասին։ Ուսուցիչները դժգոհում են նոր չափորոշչի ներդրմամբ պայմանավորված՝ աշխատանքային ծանրաբեռնվածությունից, էլեկտրոնային տեղեկատվական համակարգում՝ էլեկտրոնային մատյաններում թեմատիկ պլանների լրացման մեխանիզմից, կամավոր ատեստավորման պահանջներից։
Հարակից հրապարակումներ`
- Թմբիրից արթնացել է ուսուցիչը, բավական է․ ուսուցիչ
- Չի կարելի այդպես ծաղրել ուսուցչին․ Լուսինե Իվանովնա
- Ես ընտրել եմ ուսուցչի մասնագիտությունը, ոչ թե նկարիչ, դիրիժոր, ծրագրավորող... Ուսուցչուհի
- Ռուսաց լեզվի ուսուցչուհին չի հասկանում՝ ինչու է նախարարը տարբերություն դրել առարկաների մեջ
- Պետք է ոչ թե շատախոսել, այլ ճիշտ լուծում գտնել, որ լավ լինի երեխային, ծնողին, ուսուցիչն էլ սիրով աշխատի. մեթոդիստ
- Ուսուցիչը չի կարող միայն աշխատել ու վիրավորվել. Նունե Գալստյան
- Այո, 35 000 ուսուցիչ պատրաստ է ազատման դիմում գրել. Շողեր Բաբայան
- Ուսուցիչ. Ուսումնական տարին սկսել է, բայց չկան ոչ թեմատիկ պլան, ոչ դասագրքեր
- Շողեր Բաբայան. Ուսուցիչը համբերությունից դեռ այսքան դուրս չէր եկել
- Քանի՞ ուսուցիչ է 400 հազար դրամ ստանում. Գալստյանը՝ ԿԳՄՍ նախարարին
- Նոր չափորոշիչները նոր մոտեցումներ են պահանջում. Նախարարը՝ դժգոհող ուսուցիչներին
- Ծիծաղո՞ւմ եք դուք մեր վրա. Ուսուցիչների բողոքի ակցիան ԿԳՄՍՆ մոտ