Գիտնականներն ու ուսուցիչները քննարկել են «Հայոց Պատմություն» առարկայի 7-րդ դասարանի դասագիրքը
«Բնօրրան» պատմական հուշարձանների պահպանման հայկական ընկերություն ՀԿ-ն դեկտեմբերի 19-ին «Հայոց Պատմություն» առարկայի 7-րդ դասարանի դասագրքի շուրջ հանրային և մասնագիտական մտահոգությունների կապակցությամբ նախաձեռնել էր խորհրդակցություն՝ պատմության ուսուցիչների, մասնագետների, գիտնականների, դասավանդման մեթոդաբանների, դասագրքերի ստեղծման գորցընթացներին տիրապետող, դասավանդման հարցերի գիտակ, ուսուցիչների վերապատրաստման հետ առնչվող գործիչների մասնակցությամբ:
ՀԿ-ից հայտնում են, որ հանդիպմանը դասագրքի վերաբերյալ իրենց տեսակետներն են հայտնել հայտնեցին պատմաբան-գիտնականներ, մեթոդաբաններ և ուսուցիչներ։
Բանախոսների թվում են եղել՝
Վահրամ Սողոմոնյանը («Մասնակցային դպրոց» կրթական հիմնադրամի տնօրեն),
Արթուր Խալաթյանը ( «Գիտսերունդ» ծրագրի գլխավոր հետազոտող),
Միքայել Բադալյանը (ուրարտագետ, պատմական գիտությունների թեկնածու, «Էրեբունի» պատմահնագիտական արգելոց-թանգարանի տնօրեն,
Հայկ Դեմոյանը (պատմական գիտությունների դոկտոր),
Զոհրաբ Գևորգյանը ( պատմական գիտությունների թեկնածու),
Սամվել Պողոսյանը (պատմական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր ),
Մանյա Նաջարյանը «Մեկ Ձայն» անկախ դպրոցներին հայկական ասոցիացիայի ներկայացուցիչ և մի շարք ուսուցիչներ՝ ներկայացնելով դասագրքի մեթոդաբանության առանձնահատկությունները, տեսական և դիտակտիկ նյութի, ինչպես նաև սովորողների շրջանում դասագրքի գործնական կիրառման հետ կապված խնդիրները։
Մասնագետների հիմնավոր, փաստարկված տեսանկյունները ներկայացնելուց հետո տեղի է ունեցել կարծիքների փոխանակում, հարց ու պատասխան։
Հանդիպմանը հրավիրված են եղել նաև Հայաստանի Խաչատուր Աբովյանի անվան պետական մանկավարժական համալսարանի պրոֆեսորներ և դասախոսներ, «Պարադիգմա» կրթական հիմնադրամի, «Հայաստանի մանուկներ» բարեգործական հիմնադրամ (COAF), «Դասավանդի՛ր, Հայաստան» կրթական հիմնադրամի և «Կրթության զարգացման և նորարաության ազգային կենտրոն» հիմնադրամի (ԿԶՆԱԿ) ներկայացուցիչները, մանկավարժները և մեթոդաբանները, որոնք սակայն ներկա չեն գտնվել հանդիպմանը։
Հանդիպման ընթացքում քննարկված դրույթների և ընդհանրական եզրակացության վերաբերյալ «Բնօրրան» ՀԿ-ն հանդես կգա հավելյալ հայտարարությամբ և կներկայացնի կազմակերպության դիրքորոշումը։
ՀԿ-ից հիշեցնում են, որ խնդրո առարկայի վերաբերյալ նոյեմբերի 30-ին «Բնօրրան պատմական հուշարձանների պահպանման հայկական ընկերություն» ՀԿ-ն նախաձեռնել էր պատմաբան-գիտնականների հետ հանդիպում, որի արդյունքներն են. հրապարակված գիտնականների ստորագրությամբ կոնսենսուսային «Մասնագիտական եզրակացություն»-ը, ինչպես նաև հանրության ուշադրությանը հանձնված «Բնօրրան» ՀԿ-ի «Դիրքորոշումը»։
Այս նախաձեռնությունը նպաստել է դասագրքի շուրջ տարակարծությունների քննարկման դիսկուրսը կառուցողական դաշտ տեղափոխելու գործընթացին: «Բնօրրան ՀԿ» դիրքորոշումը կիսել և նախաձեռնության գաղափարին են միացել բազմաթիվ կառույցներ, պետական և ոչ պետական կազմակերպություններ և անհատներ։ Հատկանշական է հատկապես դեկտեմբերի 13-ին ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի կազմակերպած մասնագետների, գիտնականների հետ քննարկումը, որի ընթացքում մասնագետները հանդես են եկել նեղ պատմագիտական, մանկավարժական և մեթոդաբանական խնդիրների շուրջ տարբեր առաջարկություններով:
Հարակից հրապարակումներ`
- Նման բովանդակությամբ չի կարելի դասավանդել դպրոցում. ԳԱԱ Միջին դարերի պատմության բաժինը՝ «Հայոց պատմություն» դասագրքի մասին
- «Անվանի հնագետն» ու 19 «անհայտ» պատմագետները ԿԳՄՍ-ում. Հայկ Դեմոյան
- Պատմաբանները 7-րդ դասարանի «Հայոց պատմություն» դասագրքի հեղինակի ու նախարարի ներկայությամբ մատնանշել են գրքում առկա անճշտությունները
- 7-րդ դասարանի «Հայոց պատմություն» դասագիրքը չի բավարարում անհրաժեշտ պայմանները, մասնագետները խնդրում են կասեցնել կիրառումը
- Ցավոք, կատարելագործման ժամանակ չի եղել. 7-րդ դասարանի «Գրականություն» դասագրքի հեղինակ
- 7-րդ դասարանի «Հայոց պատմության» դասագրքի գոնե քարտեզները արտացոլում են թուրքական ազգայնամոլական մոտեցումները հայերի և հայերի ծագման մասին. Բադալյան
- Միքայել Բադալյան. 7-րդ դասարանի «Հայոց պատմություն» գրքում սխալներն ու վրիպակները համատարած են
- Պ.գ.թ Արման Մալոյանը ներկայացրել է 7-րդ դասարանի «Հայոց պատմություն» դասագրքում եղած վրիպումներն ու սխալները