243.8 % գնաճը «Տրանսպորտ» բաժնի, ո՞ր ոլորտին է վերաբերում.Պարզաբանումներ՝ Տիգրան Քեյանից և ՎԿ-ից
ՀՀ վիճակագրական կոմիտեի հրապարակած վերջին «Սպառողական գների ինդեքսը ՀՀ-ում 2024 թվականի հունվարին» տեղեկագրից պարզվում է, որ ամենաշատ գնաճը գրանցվել է «Տրանսպորտ» բաժում՝ 9.2 %։ Այս բաժնի ենթաբաժիններում զետեղված անձնական փոխադրամիջոցների շահագործումը թանկացել է 9.3 %-ով, բենզինը՝ 38.4%-ով, տրանսպորտի ծառայությունը՝ 10.6%-ով, իսկ ահա նույն անվանումը՝ «Անձնական փոխադրամիջոցների հետ կապված այլ ծառայություներ» ունեցող երկու տողերում արձանագրված է, որ 2024 թվականի հունվարին՝ 2023 թվականի հունվարի համեմատ գրանցվել է համապատասխանաբար 208.6% և 243.8 % գնաճ։
Հրապարակված ցուցանիշների վերաբերյալ Panorama.am-ը հարցեր ուղղեց «Վարորդի ընկեր» ԻՀԿ նախագահ Տիգրան Քեյանին։
«Հայաստանում ամեն ինչն է թանկանում և բնականաբար, եթե այդ սպասարկող անձնակազմերը ապրում և իրենց ընտանիքի կարիքներն հոգում են Հայաստանում գնվող ապրանքներից, իսկ դրանք թանկացել են, ապա իրենք էլ են թանկացրել իրենց մատուցած ծառայությունների արժեքը, որ իրենք էլ կարողանան ապրել։
Հայաստանում թանկանում է ամեն ինչ և բնականաբար ծառայություններն էլ այդ ֆոնին պետք է թանկանան։ Վիճակագրական տվյալները չեն կարող լինել հավաստի, քանի որ մարդկանց պարտադրված է հաշվետվություն ներկայացնել, ինչ թիվ ուզեն՝ կլրացնեն, կուղարկեն, ոչ մեկը չի ստուգում։
Հստակ տվյալներ կարող են լինել միայն այն գործարքները, որոնք ենթակա են պետական գրանցման, օրինակ բնակարանների գնման գործընթացն 99.9 %-ով ճիշտ է։ Որովհետև այդ ամենը պետականորեն գրանցվում է, գույքի սեփականության վկայական է տրվում և չի կարող այնտեղ ձևական տան վաճառքի թիվ լրացվի։ Բայց եթե տնտեսվարողը տեխնիկական սպասարկման ոլորտում է գործունեություն ծավալում և այս ամիս իրականացրել է ասենք՝ 1 մլն դրամի ծառայություն և գրել է 5 մլն, դրա հետ կապված որևէ պատասխանատվության չի ենթարկվում։
Նախորդ տարի գազաբալոնների սպասարկման պարտադիր ծառայությունն է ավելացել, բայց այդ ծառայության հսկողությունն այդպես խիստ չի արվում, ինչ նախկինում պետք է արվեր, քանի որ շատերն ասում էին, որ գազաբալոնների ստուգումը սխալ է, շատերը տվել են ստուգման, իսկ շատերը ոչ։ Այդ ծառայությունն 10 հազար դրամ է և չի կարող էական բան ավելացնել վիճակագրական թվերում։
Այո, վառելիքի գները բարձրացել են և հնարավոր է վիճակագրական ցուցանիշներում այն զգալի տոկոս ապահովի։ Բենզինի գները իջել էին 350 դրամ, հետո բարձրացան, հասան 520-40 դրամ, հիմա իջել են 490 դրամ։
Պահեստամասերի գները չեն կարող Հայաստանում ավելի բարձրանալ, քանի որ բոլորը կարողանում են օգտվել Միջազգային շուկայից և ցանկացած քաղաքացի կարողանում է համացանցի միջոցով ձեռքբերումներ իրականացնլ, միակ բանը, որ չես կարողանում ձեռք բերել համացանցից՝ քսայուղերն են, իսկ միջին վարորդն կարող է տարեկան առավելագույնը 2 անագմ փոխել քսայուղերը, քանի որ այն փոփոխվում է 7-10 հազար կիլոմետր վարելուց հետ, իսկ տարեկան 24 հազար ԿՄ-ից ավել վազք չի կատարվում, եթե վարորդը տաքսի չի վարում, կամ առաքիչ չէ։ Բայց այդ ոլորտի մարդիկ մատչելի յուղեր են օգտագործում։
Վիճակագրական կոմիտեից Panorama.am-ին հայտնեցին, որ 243.8 % գնաճը հիմնականում կախված է կարմիր գծերի վճարների թանկացման, որ այդ տողերը վերաբերում են կայանման ծառայություններին։
Հարակից հրապարակումներ`
- Մարդիկ ավելի քիչ մուտքեր են անում կարմիր գծերի մասով, իրենց թվում է, թե ահռելի ավելացրել ենք վճարները. Ավինյան
- «Կարմիր գծեր»-ի տարեկան վճարը 160․000 դրամ դարձնելով՝ մայրաքաղաքը ոչ միայն չի բեռնաթափվում, այլ առաջանում են նորանոր խնդիրներ․ Դանիելյան
Լրահոս
Տեսանյութեր
Ուզում են երկիրը Հյուսիսային Կորեա սարքեն, մենք էլ դառնանք իրենց համբալները. Բողոքի ակցիա