ՀԿԵ. Հայաստանում երկաթուղային հաղորդակցությունը վերականգնվել է ժամանակացույցից շուտ
Հունիսի 15-ին «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունը, նախատեսված ժամկետից վեց օր շուտ, բացել է երկաթուղու երթևեկությունը Հայաստանի հյուսիսում ավերիչ ջրհեղեղից հետո վերականգնված հատվածներում։
Հանրապետությունն արտաքին աշխարհի հետ կապող միակ երկաթուղու երթևեկության արագ վերականգնման գործում հայ մասնագետներին ակտիվ աջակցություն են ցուցաբերել «Ռուսական երկաթուղիներ» ԲԲԸ-ի տարբեր ստորաբաժանումների ռուս գործընկերները։ Այս մասին պայմանավորվածություն է ձեռք բերվել Հայաստանի փոխվարչապետ Մհեր Գրիգորյանի և Ռուսաստանի կառավարության նախագահի տեղակալ Ալեքսեյ Օվերչուկի միջև մայիսի վերջին:
Ընկերությունից հայտնում են, որ 24/7 ռեժիմով իրականացված աշխատանքների ընթացքում կատարվել են աննախադեպ ծավալի հողային աշխատանքներ, լցվել են տասնյակ հազարավոր տոննա մանրացված քար և կոպիճ, վերականգնվել են ջրահեռացման ինժեներական կառույցները, քարշային էլեկտրակայանները, կոնտակտային ցանցերը, տարբեր լարման էլեկտրահաղորդման գծերը, կապի գծերը, կայանային ենթակառուցվածքները, այդ թվում ՝ կայարանային ենթակառուցվածքները: Ընդհանուր առմամբ վերակառուցվել է մոտ 2 կիլոմետր ճանապարհ։
ՀԿԵ գլխավոր տնօրեն Ալեքսեյ Մելնիկովը նշում է, որ ջրհեղեղի հետևանքով առաջացած երկաթուղու ավերածությունները աննախադեպ էին Հայաստանի երկաթուղիների պատմության մեջ: «Ռուսական երկաթուղիների» բոլոր մասնագետները պարգևատրվել են ՀԿԵ «Փոխօգնության» մեդալով և ՀԿԵ գլխավոր տնօրենի անվանական ժամացույցով։
Հիշեցնենք, որ մայիսի 26-ի գիշերը Դեբեդ գետը դուրս է եկել հունից, լցվել տներ, խանութներ, անասնագոմեր, ինչի հետևանքով 4 մարդ զոհվել է, կենդանիներ են անկել, ենթակառուցվածքներ են վնասվել։ Մի քանի համայնքների կապն այլ բնակավայրերի հետ կտրվել էր կամուրջների փլուզման հետևանքով։
Տեղում հետաղետային կարիքների արագ գնահատման և տվյալների հավաքագրման նպատակով աշխատանքներ է իրականացնում փաստահավաք խումբը՝ ՄԱԿ-ի Հայաստանյան գրասենյակի մասնագետների ղեկավարությամբ։
Լրահոս
Տեսանյութեր
Թալանում ու թալանում են , խաբելով, ստով ո՞ւմ փորն է կշտանում. Քաղաքացիները՝ թանկացումների մասին