Սուրճը ստիպում է ավելի շատ գումար ծախսել գնումներ կատարելիս
Խանութներում արված էքսպերիմենտները ցույց են տվել, որ գնորդները, ովքեր մոտ 100 մգ կոֆեին պարունակող մեկ բաժակ սուրճ են խմել գնումներ կատարելուց առաջ, ծախսել են մոտ 50%-ով ավելի շատ գումար և գնել 30%-ով ավելի շատ ապրանքներ, քան նրանք, ովքեր խմել են ջուր կամ առանց կոֆեինի սուրճ: Բացի այդ, նրանք ավելի հաճախ գնել են տնային տնտեսության համար ոչ անհրաժեշտ ապրանքներ, օրինակ՝ բուրավետ մոմեր և օծանելիք։ Կրկնելով փորձը առցանց գնումների դեպքում՝ գիտնականները նույն արդյունքներն են գրանցել:
Աղբյուր՝ gazeta.ru
Լրահոս
Տեսանյութեր
Հայաստանի ու հայ ժողովրդի շահերը պաշտպանող իշխանություն գոյություն չունի. Բագրատ Սրբազան