Պետք է լուծումներ գտնել, որ «Զվարթնոցի» հին շենքը իր երկրորդ կյանքն ապրի. Մկրտիչ Մինասյան
Ճարտարապետների միության նախագահ Մկրտիչ Մինասյանը շատ է կարևորում, որ «Զվարթնոց» օդանավակայանի հին (կլոր) շենքի հարցի շուրջ քննարկումներ են սկսվել մինչև շենքը քանդելը և սա հասարակության կարծիքի հետ հաշվի նստելու լավ նախադեպ կարող է լինել: «Հնարավոր է գան ընդհանուր հայտարարի բոլորի շահերը հաշվի առնելով, և առաջին հերթին հաշվի առնելով շենքի շահերը: Կտեսնեն շենքը ինչ լուծումներ ունի, որ կարողանա իր երկրորդ կյանքն ապրել»,- Panorama.am-ի թղթակցի հետ զրույցում ասաց ճարտարապետը:
Նա նկատեց, որ շենքը այս վիճակին է հասել, քանի որ երկար ժամանակ է չի օգտագործվում: Մայրաքաղաքի բոլոր շենքերը վերջին քսան-երեսուն տարիներին կորցրեցին իրենց ռեսուրսները, նկատեց նա և շեշտեց, որ հիմա հարկավոր է, որ շենք առ շենք ամրացվի, եթե նոր ադապտացիայի անհրաժեշտություն կա, արվի և հասարակությանը վերադարձվեն այդ շինությունները:
«Զվարթնոց» օդանավակայանի հին շենքը սովետական ավանգարդի կարևորագույն մասնիկներից է: «Վերջերս Վիեննայում և Ստամբուլում կայացած ցուցահանդեսներում մտահոգություն հայտնվեց կապված սովետական մոդեռնիզմի շենքերի հետ. կան շենքեր, որոնք կարող է մտած չեն հուշարձանների պահպանման ցանկերում, բայց դրանք անհրաժեշտ է պահպանել: Դրանք մի ժամանակաշրջան են, եթե կորցնենք այդ շենքերը, ստացվում է, որ մենք անցել ենք այդ ժամանակաշրջանի կողքով»,- ասաց ճարտարապետը:
Հավելենք, որ նախօրեին Հանրային խորհրդում քննարկվում էր շենքի քանդման հարցը: «Արմենիա միջազգային օդանավակայաններ» ընկերությունը, որ վարձակալում է տարածքը, որտեղ «Զվարթնոցի» հին շենքն է, այն պահպանելու գինը գնահատել է 10-12 մլն դոլար և ասում է, որ պատրաստ չէ նման ֆինանսական ծախսերի ու առաջարկում է քանդել շենքը:
Ճարտարապետները քննարկման ժամանակ միաձայն շեշտեցին, որ այն ճարտարապետական մեծ արժեք է ներկայացնում և քանդել չի կարելի: Քանդակ հիշեցնող շինությունը պահպանելու համար մասնագետները մի շարք առաջարկներ ներկայացրեցին, և ընդգծեցին, որ նշված գումարն այնքան մեծ չէ, որ դրա պատճառով կորցնենք ճարտարապետական նման կոթողը: Հավելենք, որ ՀԽ ավիացիոն հարցերով ենթահանձնաժողովը քանդմանը խիստ բացասական եզրակացություն է տվել ու շենքը պահպանելու և օգտագործելու մի քանի ուղիներ է մատնանշել:
Երևանի «Զվարթնոց» միջազգային օդանավակայանը հիմնադրվել է 1961թ., նոր շենքը (կլոր) նախագծվել է 1974թ., շահագործման է հանձնվել 1982 թվականին, ճարտարապետներն են` Ա. Թարխանյանը, Ս. Խաչիկյանը, Ժ. Շեխլյանը, Լ. Չերքեզյանը: Օդանավակայանի նոր մասնաշենքը շահագործման է հանձնվել 2011-ի աշնանը:
Նախորդող հրապարակումներ`
«Կոլիզեյը կրկնակի կռիսանոց է, բայց պահում են». Քննարկում՝ «Զվարթնոցի» հին շենքի հարցի շուրջ
«Զվարթնոցի» հին շենքը չքանդել. ՀԽ ավիացիոն հարցերով ենթահանձնաժողովի խիստ բացասական կարծիքը
Լրահոս
Տեսանյութեր
Գիշեր-ցերեկ կաշխատենք, միայն առաջվա Հայաստանում ապրենք. Քաղաքացիները՝ աշխատաժամանակի կրճատման մասին