Ազիզյան. Եթե կոնցեսիոները չի ցանկանում կառավարել «Զվարթնոցի» հին շենքը, ուրեմն պետք է հանձնի պետությանը
Զվարթնոց օդանավակայանի հին (կլոր) շենքի վերաբերյալ կոնցեսիոների հայտարարությունները, թե այն կորցրել է իր ռեսուրսները, ճարտարապետներն անհիմն են համարում: Միգուցե կառույցը որպես օդանավակայան կորցրել է ռեսուրսները, բայց որպես շինություն, որպես ճարտարապետական արժեք, ըստ ճարտարապետների, իր նշանակությունն ու ռեսուրսները պահպանում է:
Այսօր լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ Ճարտարապետների միության նախագահ Մկրտիչ Մինասյանը գոհունակություն հայտնեց, որ կառույցի շուրջ քննարկումներ են սկսվել մինչև այն քանդելը և հույս հայտնեց, որ արդյունքում կգտնվի շենքն օգտագործելու լավագույն տարբերակն ու կպահպանվի:
Ինչ վերաբերում է ռեսուրսները կորցնելուն, ապա ըստ Մինասյանի, եթե նման մտածողությամբ շարժվենք, ուրեմն Երևանի շենքերի մեծ մասը, որոնք վթարային են, բայց շատ գեղեցիկ են, արժեք են ներկայացնում, պետք է քանդվեն: Նա ընդգծեց, որ ավիացիայի լավագույն մասնագետներն արդեն բերել են բոլոր այն փաստերը, որ այդ օդանավակայանն իր մեջ մեծ ռեսուրսներ ունի:
«Կորցնելով այդ շենքերը, մենք կորցնում ենք այն քաղաքը, որը բոլորս սիրում ենք: Պետության խնդիրն է արժեքները պահպանել, հակառակ դեպքում, մենք նոր մայրաքաղաք պիտի կառուցենք: Ինչպե՞ս կարելի է անընդհատ քանդել ու տասնամյակ հետո ափսոսանքով հիշել, որ փողոցներ կային, որ հուշարձան էին»,- ասաց նա:
Հայ նախագիծ ինստիտուտի տնօրեն, Հանրային խորհրդի քաղաքաշինության և ճարտարապետության ենթահանձնաժողովի նախագահ Գրիգոր Ազիզյանն ընդգծեց, որ շինության սեփականատերը պետությունն է, իսկ կոնցեսիոներն ընդամենը կառավարիչը: Նա նշեց, որ ՀԽ չորս ենթահանձնաժողովներ քննարկել են, շուտով կքննարկի նաև ՀԽ-ն: Ենթահանձնաժողովները միանշանակ պատասխանել են, որ չի կարելի քանդել այդ շենքը:
Անդրադառնալով ռեսուրսները կորցնելու հարցին, նա նախ հարց ուղղեց, թե որպես ինչ է այն կորցրել իր ռեսուրսները և հայտարարեց. «Որպես գործող միջազգային օդանավակայա՞ն, որը դեռ երկու տարի առաջ գործում էր: Որպես օդանավակայան, միգուցե կորցրել է, բայց որպես կառույց՝ իր հնարավորություններով, այլ հարց է: Երևանի շենքերի ճնշող մեծամասնությունը չեն համապատասխանում այսօրվա նորմերին: Եթե այս տեսանկյունից նայենք, ուրեմն պետք է շատ կառույցներ ուժեղացնել որպես հին շենք: Կան բազմաթիվ տարբերակներ Զվարթնոցի հին շենքն ուժեղացնելու: Քանդել ու նորը վերակառուցելը վերակառուցման համար պահանջվող 10-12 մլն դոլարից ավելի կարժենա»,- ասաց նա:
Գրիգոր Ազիզյանն առաջարկեց, որ մրցույթ հայտարավի և հնարավոր է շատ հետաքրքիր մտքեր հայտնեն շենքը շահագործելու վերաբերյալ: «Այն սովետական մոդեռնիզմի լավագույն կառույցներից է, քանդել չի կարելի: Խոսել նրա մասին, որ կորցրել է ռեսուրսը, ճիշտ չէ»,- ասաց նա:
Մկրտիչ Մինասյանն էլ նկատեց, որ հարկավոր է հանգել ամենառացիոնալ մտքին. «Միակողմանի ասել, որ եթե չքանդեն, այս նոր օդանավակայանը կիսատ կլինի, նոր տերմինալներ են հարկավոր, ճիշտ չի լինի: Մենք այս 90 տարիներին կարծես գերի լինենք ֆինանսական մեծ ներդրողներին, իրենք են թելադրում: Բայց մենք պետք է կարողանանք դուրս գալ այս վիճակից: Բացառվում է քանդվելը, քանդելն ամենահեշտ է: Ինչո՞ւ մենք գնանք այդ ճանապարհով, ինչո՞ւ մենք մեզ աղքատացնենք: Բա ամբողջ աշխարհում չե՞ն ասի՝ ինչ վանդալներ եք, որ չկարողացանք այդ հրաշալի շինությունը օգտագործելու տարբերակ գտնել»,-ասաց նա:
Panorama.am-ի խնդրանքով Գրիգոր Ազիզյանը մեկնաբանեց կոնցեսիոների հայտարարությունը, որ իրենք պատասխանատվություն չեն կրելու, եթե որևէ վթար լինի շինության տարածքում. «Եթե նա չի ցանկանում կառավարել այդ օբյեկտը, ուրեմն պետք է հանձնի պետությանը, իսկ պետությունն ուրիշ օգտագործող գտնի: Սեփականությունը պետությանն է, իսկ կառավարիչն ընդամենը ցանկություն է ներկայացրել: Եթե պետությունը հաստատի քանդելու որոշում, ուրեմն կտա քարդ բլանշ»:
Նախորդիվ՝
«Զվարթնոցի» հին շենքը ներառել պահպանվող հուշարձանների ցանկում. Դիմում` Մշակույթի նախարարությանը
Պետք է լուծումներ գտնել, որ «Զվարթնոցի» հին շենքը իր երկրորդ կյանքն ապրի. Մկրտիչ Մինասյան
«Կոլիզեյը կրկնակի կռիսանոց է, բայց պահում են». Քննարկում՝ «Զվարթնոցի» հին շենքի հարցի շուրջ